Konstig upplevelse
Man tänker ska man verkligen skriva sånt här men efter som jag inte har någon att fråga utom er så gör jag det. Jag såg och fick känslan att någon lade sin hand på mitt huvud. Ett tu tre förvandlades handen till något annat, efter detta har jag ont i huvudet. Detta var tidigare i dag, det blev som ett band utvändigt skallen. Jag måste säga att det är inte så, det bara känns så. Är det någon som har någon aning vad detta kan betyda.
Jag måste säga att ovan skedde under försök till kontakt med annat.

Ursäkta Sven-g, men det här låter märkligt….. "försök till kontakt med annat." Vad menar du med det? Låter nästan lite creepy i mina öron. Det kanske var "annat" som gav dig märkliga känslor…
Vad tror du själv hände? Det är ju din upplevelse, så kanske du vet bäst!
Kramis Elinor
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
#2 Kontakten hade med något som var i veckan som jag har försökt få info om. Som jag kallar det titta in i huvudet, jag har haft viss kontakt på den saken, men jag söker ytterliggande information innan jag känner mej mogen att ta tjuren vid hornen. Detta kom som en typ vänlig gest från det hållet men förvandlades till något helt annat. Det kan ju betyda att passa dej väldigt noga så du inte skadar dej. För det är inget att lita på. Det är vad jag själv tror men är inte säker. MVH SGL
Tänkte direkt på om du kan ha tagit in en tung energi från något håll..! Det var en känsla som JAG fick iaf…
Kram
Du hade kontakt med den tunga energin från veckan, precis som Anna_K säger.
Jag skulle föreslå att Du försöker inrikta dig på den gamla damen istället, där får Du information!
Nu har jag varit till min kraft plats och nu är huvudvärken borta, Det låg en huggorm på platsen, men det tror jag var en tillfällighet. Jag ska pröva med tanten, i kväll.
Nu är jag på platsen i fråga, för förra veckans händelse. Ska kolla vissa saker.
Mycket lungt blir glad, nu.
Hej Sven…
Jag följde ju ditt jobb förra gången även fast jag inte var delaktig.. Hur känns det nu? Verkar allt väck? Och tanten ja… Hon verkar vara en riktigt gotant! Fick du fatt i henne igen? Har tänkt mycket på dig och det du var med om..
Kramkram
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~
Sedan igår verkar allt lungt till och med nykterhet och gott humör hos personen i fråga. En sak glömde jag skriva till Hellas, det fanns tidigare en unken doft i huset, även den försvann