Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 1036 ggr
Aviendha
0

Öka sin medvetenhet?

Som titeln lyder, finns det enkla knep att öka sitt medvetande om de andliga?

anna-08
0

Vad jag tror & vad jag känner är viktigt men kanske inte direkt sådär enkelt ;)

Det egna inre arbetet är ju ibland ack så tufft & det tar sin tid..Jag står under ständig utveckling & lär aldrig bli klar..Några tips & råd..Jag har alltid haft den teorin..att så länge som jag själv mår pyton..vilket är en del av livet…så kan jag heller inte hjälpa någon annan..Måste då "läka mig" & ladda batterierna en tid..

* börja meditera för att öka koncentration & få kontakt med ditt inre mm..

* Om du tycker om att vistas i naturen…gör det..den ger såå mycket energi..särskilt de kraftfulla träden.;)

* Titta efter en kurs som du känner skulle passa JUST DIG::det har gett mig väldigt mycket iaf..& framförallt få träffa andra & utbyta tankar & funderingar inom området..

Det finns säkert många här inne som har fina råd att ge men det här är några som jag själv använder mig av..!

Lycka till på din väg & varm Kram/Anna

anna-08
0

Jisses va virrig jag är..hmm…skrev dit lite mer efter "några tips & råd" men du förstår ju ändå..;) Sorry..Kram

Trisha
0

Som Anna skriver ovan så finns det ju så många olika sätt att öka medvetenheten. Själv har jag följt det som inspirerat mig, gjort mig nyfiken och det har känts ett härligt pirr i magen inför.

Att lita på dig själv och din intuition är väl kanske första steget mot en högre medvetenhet. För det handlar inte om att få kontakt med någon som talar om för en vad att göra (människa eller annan entitet) och därigenom tro att medvetandet höjts.

Det handlar om att börja med små steg - Anna har ju gett lite tips, känna hur det känns och fortsätta stegen tills sjumilastövlarna är på och du vet precis vad som är rätt för dig. Och då kommer också möjligheter i din väg som du kan se och förstå är rätta för dig och utvecklingen är i full gång!

Lycka till!

Varma hälsningar Elinor

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus