Kloka ord!
Här kommer ett litet urdrag ur ett tal som hölls av Nelson Mandela.
"Vår djupaste rädsla är inte att vara otillräckliga. Vår djupaste rädsla är att vi är omåttligt kraftfulla
Det är vårt ljus, inte vårt mörker som skrämmer oss. Vi frågar oss själva; Vem är jag som tror mig vara briljant, storslagen och talangfull?
Egentligen, om du inte är det - vad är du då? Du är ett barn av Gud.
Att du leker liten förbättrar inte världen. Det är inget upplyst med att du minskar dig så att andra inte ska känna sig osäkra omkring dig.
Vi föddes till att manifestera Guds härlighet som är i oss.Den är inte i bara några av oss, den är i oss alla.
Och när vi låter vårt eget ljus skina ger vi omedvetet andra människor tillåtelse att göra detsamma.
När vi är frigjorda från vår egen rädsla frigör automatiskt vår närvaro andra."
Det här är ord som fastnat i mitt hjärta och som kom upp idag igen av en händelse.
Kram på er alla/Happyspirit
Tack Happy..Samma här..dessa rader har fastnat hos mig oxå..TLäser dem då & då..
Kram Anna
Så fina ord Happy! I helgen har jag lärt mig av din vän Trisha innebörden av dem. Är så tacksam för det! :) Kraam!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#1 Va roligt att du också hittat dem tidigare! Kram!
#2 Härligt att du träffat Trisha. Visst är hon en fantastisk själ! Kram till dig med.

Tack happyspirit…..det gick rakt in..
kram
#4 Ja de gjorde de hos mig med! Och har blivit kvar där. Nelson Mandela måste vara en mycket klok man.
Kram

Nelson Mandela är en stor man. Trots att han satt inspärrad i 27 år så hyste han inget agg mot dem som gjort honom detta. Tvärtom så arbetar han för att de och hans eget folk ska gå vidare och se framåt.
Mycket vackra och tänkvärda ord. Påminner om det som Njord skriver i olika trådar här.
# 6 Håller med dig…Njord ger oss mycket kloka rader ;)
Visst är han en stor man..Mandela..Han fann det som en mening att gå igenom alla prövningar..i sin andliga utveckling-stort & beundransvärt !
Kram Anna
#6 Vilken styrka att inte gå in i bitterhet. Att inte bli ett offer utan att göra något bra av sin erfarenhet. En otrolig lärdom ger han oss. Jag säger som Anna K. Beundransvärt! Verkligen.

Precis dom rätta orden, så klokt :)
Tack Anki! Kramar!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tack Happy!

Väl valda ord :) mycket vackra och mycket sanna :) tack Happy

Har läst dom förut och imponerats väldeliga. Vilken människa han är!
Tack Happy för påminnelsen om dessa ord, påminns om den härliga känslan han förmedlar om hur härligt det är att bara vara jag!! Och möta andra som är sig!
Kram Happy o vi ses i morgon! Längtar….
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Så fint och så rätt! Det var ord som jag behövde "höra" idag 
Tack fina Happy för detta!
Kram!
Kerstin
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
Jätte fint
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"