Savliarening
För någon dag sedan så renade jag med saliva 2 gånger i varje rum i min lägenhet. Har känt att något inte har stämmt här, har känt mig låg, trött, och ledsen. Har haft en stor utrensning av mig själv av negativa tankar så dom har säkert satt sig i rummen. Efter det så tände jag rökelser. Sedan gick jag till varje hörn och klappande med mina händer, ljudet var bra tills jag kom till 2 hörn där sängen är, där ekar det. Är det någon som vet vad det kan betyda?? Är det lite energi där?? Jag undrar så vad detta kan vara.
Kram
Hej Ljuset..! Jag får en lugn , varm & fin känsla runt dig jag..;) Men visst kan det vara bra att använda salvia..men ack & ve vilka hostatacker jag fick sist..Hehe..tror jag höll på "ryka ut" hela familjen..Jisses..är inte så där jätteförtjust i salvia doften så det blir ofta rökelser oxå…
Har du känt något obehag annars i din lägenhet ? Som sagt..jag får spontant en varm känsla men det är ju DIN upplevelse som är i Fokus nu ;) Kram Anna
Nej, jag känner inga direkt obehag i min lägenhet. Det är bara dessa tankar som jag har haft på slutet som har satt sig fast i lägenheten. Men nu känns det lätt och härligt här inne igen, precis som det ska vara.
#2…Åh va skönt..Önskar dig allt gott..! Kram