Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketthealing
Läst 1696 ggr
Elisabeth-J
0

Markus och Eva

Som en del av er redan vet redan så har vi inspirationsdagarna här i Backe och bland oss som arbetar har vi Markus Gårdbäck som arbetar med andlig kirurgi och hans sambo Eva Nordell som arbetar som medium. Jag har känt Markus i några år och vet vad han kan, att han är jätteduktig på det han gör och verkligen ger av sig själv. Nu har han träffat Eva och det är med en stor glädje jag ser deras fantastiska samarbete tillsammans och det är inte många i den här branchen som verkligen ger av hela sitt hjärta, men några gör det, bl.a dessa två underbara personer. Markus och Eva höll föredrag här igår kväll, det började kl 20 och skulle vara i ca 1,5 timme men inte förrän klockan 12 inatt avslutades föredraget som var så intessant, givande, inspirerande och lärorikt.

Hur våra tankar, våra ageranden och bemötanden i vardagen påverkar oss på olika sätt, våra kroppar drabbas av värk och sjukdomar som orsakas av just vårt sätt att tänka och agera, det finns en grund-orsak till att vi får åkommor av olika slag. Är man villig att arbeta med sig själv, att släppa dessa blockeringar som också finns med från saker vi har varit med om hela livet, från barndomen och fortsätta sin personliga utveckling? Jag har träffat flera som har fått behandling av Markus som har haft åkommor i många år, med hans hjälp och deras eget inre arbete så har dessa åkommor och sjukdomar försvunnit vilket är faschinerande med tanke på vissa sjukdomar som inte läkarna ens har kunnat hjälpa till med. Kroppen läker sig själv och med en vilja och ett nytt tänkande att vilja bli fri från orskakerna, dvs blockeringarna så kan man alltså må bättre i både kropp och själ.