Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 697 ggr
Brorsan
0

Brorsan ska bort

Här kan ni skriva om ni tycker att mina åsikter inte hör hemma i detta forum, med anledning av mina inlägg i tråden "Fysiskt mediumskap". Inga hard feelings från min sida om ni tycker jag ska bort. Skriv bara "brorsan ska bort" så försvinner jag om det är fler än 15 st som tycker det.

anna-08
0

Hehe..Du e ju rolig oxå..En "brorsan ska bort-tråd"..Neee..Inte ska du bort heller..Du kan väl låta bli att vara sådär jätteilsket inriktad bara SkrattandeOskyldig  Kram Anna

[Hellas]
0

Jag stänger denna tråd då den är otroligt barnslig och själ endast kraft och energi från övriga medlemmar, det kommer ingenting gott ur den här frågan.

Om vi anser att Du inte längre ska medverka som medlem på ÖN kommer även dina skrivrättigheter att dras in.

MVH. Hellas

Trisha
0

Kan inte se några personliga påhopp från din sida, ser förstås ditt ifrågasättande. Men det har vi väl gång efter annan bejakat - olika åsikter som framförs. Håller med Anna ovan - lite mjukare tonart vore ju trevligt. Man kan ju vara i diskussion utan att det blir för starka tongångar. En stark åsikt kan nästan bättre framföras och uppfattas, föra diskussionen vidare om den är konstruktiv och direkt.

Det är ju det som är skillnaden i diskussioner som pågår här på ÖN. iFokus kan väl gälla att vi håller utvecklande diskussioner i fokus vad gäller våra ämnen. Blir ju ganska tamt om vi bara skriver och håller med varandra hela tiden.

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Denna kommentar har tagits bort.
Inlägget är låst för nya kommentarer