Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 429 ggr
anna-08
0

Kraftens mörka sida

På många goda platser finns det alltid krafter & energier från den mörka sidan…som lurar på att få komma in..!Det är energier från människor som inte tycker om den ljusa sidan av saker & ting..! De vill tex inte att människor ber , speciellt inte för varandra.

Några utövar t o m dessa krafter för att framkalla ödesdigra resultat i livet för de människor som de batraktar "alltför goda"!Människor som arbetar med att hjälpa andra verkar ofta bli föremål för dem som inte tillämpar vårt sätt att hjälpa !

Jag har själv jobbat med mitt "skydd" under flera år & ett råd till alla som blir drabbade..OM någon blir riktigt arg eller stör sig över dig eller ditt sätt…så skadar det endast den personen..men bara så länge som du själv inte använder samma energi..! Lys på dem..så kommer dom inte så långt ..Cool   Kram till er ALLA//Anna

[Hellas]
0

Så sant och så svårt, det är nog en av de svåraste läxorna vi alla har i våra liv tror jag!

Trisha
0

Härligt skrivet Anna. Kan bara hålla med. När jag lyckas och behåller min egen energi, istället för att gå in i det med fullt drama, så mår jag så mycket bättre. Vi kan ju inte förändra omvärlden om dom inte vill, men vår inställning och vårt gensvar. Tack för fina ord!

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus