Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 775 ggr
Zedd75
0

Öpnna sig ??

Hej. Jag måste fårga om det är några mer en jag som öppnar sig automatiskt när ni är ine på ÖN ?

Jag har varit från andevärden ett tag nu. men när jag satt på ÖN i går märkte jag hur jag öppna mig ? det är inte första gången det händer

melia
0

jag tokstänger mig allt vad jag orkar när jag sitter vid ön just för att jag öppnar mig automatiskt :) speciellt nu när det är kväll o ungarna sover o så är jag ju mörkrädd.. så fast jag vet att det inte är nåt farligt så blir jag tokrädd om jag hör nåt så jag stänger mig stup i ett för att vara säker :)

stina63
0

En konstig fråga men hur märker ni att ni är öppna?

Zedd75
0

Jag märkte det i går att jag fick kontakt med andarna här som fins i syrans hus

Kram zedd

stina63
0

jaha är det så ni märker de,, Då är jag ofta öppen..

[Hellas]
0

Jag öppnar mig med automatik när jag är inne på ÖN eller på andra speciella platser.

#2 Jag känner att jag är öppen rent fysiskt, det blir för det första sockerdricka i händerna sedan är det en markant ändring i pann och hjäss chakrat, det är ett ordentligt in och utflöde av energier.

Marina2
0

Ja visst händer det Zedd.

anna-08
0

Jag tror att så fort man söker sig till något som har med det "övernaturliga" att göra …så öppnar man upp lite…just pga att man välkomnat det..När man går in på detta forum…Ser en film som har med det att göra mm mm…Cool Kram

Ljuset
0

Jag tror också att man öppnar upp sig när man går in på ett forum, läser och skriver och även när man sitter och pratar om det okända.

sven-g
0

Min morfar brukade säga direkt man talar om dom kommer dom. Dvs när dom känner att det finns möjligheter till kontakt kommer dom. Jag hoppas ni förstår vad jag menar.

anna-08
0

Jag tror på din morfar sven-g ;)       Kram Anna

[Hellas]
0

#9 Jag tror också på din morfar :) så fort man tänker tanken så är det kört *Ler varm*!

Det är ju även det som kan vara problemet med att "stänga" ner sig, särskillt för de personer som kanske inte vill känna av besökare hemma hos dem.
Man måste, för att helt kunna stänga av, vilja detta med alla sina sinnen till 100%.
Så fort man ens funderar eller känner sig nyfiken, eller kanske pratar om det så öppnar man upp en smula igen!

Trisha
0

Håller med flera av er här ovan. Det räcker att jag pratar om det andliga, så öppnar jag upp. Kanske inte totalt, som vid en sittning, men kanalerna öppnas upp för kunskapen helt klart!

Kanske vi närmar oss en tid när vi inte ska stänga igen fullständigt….? Kanske det är detta den själsliga stora utvecklingen som det pratas om i många förutsägelser om framtiden. Gillar slutet på Celestine Prophecy, dels hur dom hjälps åt mellan dimensionerna, dels att dom väljer att öppna upp o se det….

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

[Hellas]
0

#12 Åh…nu har jag sett titeln "Celestine Prophecy" hur många gånger som helst denna vecka, jag har ju sett filmen men det är baske mig dax att damma av den igen tror jag!

kybele
0

Jag är stängd så länge de inte är någon som ber att få öva på mig att läsa :)

#2 Jag känner jag är öppen att jag känner mig slöare och de sticker kan man säga uppe på huvudet…. och när någon försöker läsa av mig eller jag "har kontakt" så får jag enormt tryck i hela huvudet.. :)