Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmeditation
Läst 494 ggr
[Vargen-J]
0

Wierd experience..

Ja, som rubriken lyder så tycker jag att det var smått konstigt det jag upplevde igår kväll när jag inte kunde somna så jag provade med att meditera lite.

Låg i min säng och var helt avslappnad. Föreställde mej min favoritplats här på jorden, plöstligt känns det som om nån vänt på min arm och lagt vänstra hanflatan uppåt medan den högra ligger kvar. Det känns som om två personer försökt få tag på varandras händer i sista stund men inte kunnat det. Båda armarna (det var det enda jag såg ^^'') låg på marken, vet inte vilken årstid det var men som jag tolkade det var marken frusen. Såg bara vitt omkring armarna som om marken nyss frusit på strax innan dom låg på marken. Under tiden jag ser detta så ser jag en man i native am-skrud för mitt inre. Tidigare precis innan/samtidigt som jag kände/såg armarna så ställde jag frågan om jag kunde få träffa min guide, och det verkar som om han svarade på den frågan, men mer hände inte efter att jag sett denna man. Men jag är glad ialla fall :)

Sen ser jag en fot och ett ben på en gräsklädd strandkant, ser ut som om nån sitter ner vid strandkanten. Mer hinner jag inte se förrän det känns som om jag går på en stig in i ett berg mot ett ljus. Sen kommer jag inte längre tyvärr :/

Intressant var det ialla fall och jag gör det gärna igen, fast då hoppas jag att jag kan göra det utan att behöva meditera för att kunna somna *skratt* ^^

Drog upp min Meditation från igårkväll eftersom jag började undra vad det betydde då, men det känns som om jag vet det nu :) Tänkte vara höra vad ni andra tror om detta :)