Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 798 ggr
MIRJAMI
0

Hans mamma återvände

För flera år sedan hade jag en komppis som jag pratade med en hell dell. Han bodde på en annan ort och jag i Gbg. Jag vet att han mamma gick väldigt hastit bort. Han sörjde henne mycket. En kväll som vanligt satt jag och han och pratde i telefonen. Denna kille trodde inte på liv efter döden, var inte reliös på något sätt m.m

Jag vet inte varför men vi kom denna kväll in på just denna ämne liv efter döden Jag sa till han att bli inte chockad om du skulle råka träffa din mamma, Nej, jag kommer inte träffa på henne….hon är ju död. Nästa dag fick jag ett samtal ut av just denna kille….och gissa vad han berättar. Just det han hade träffat på sin mamma när han hade varit ute med sin hund på morgonen. Nu var det ju så att hunden hade stoppat han och börjat vifta på svansen och sedan hade han sett ett starkt ljus och mitt i det hans mamma.

Denna kille hade precis ochså köpt ett hus, men hans mamma han alldrig se den. När jag var och hälsade på han så satt jag och han på hans inglasade balkong. Vi hade några tända jlus på bordet. Jag spådde på de tiderna för skojs skull med tarot kort. Jag satt och spådde han, och han kunde bara säga att det stämde mycket i det jag sa. Min son log och sov och hans hund med. Ute var det helt vind stilla.

Helt plötsligt så ser vi hur lågan i detta ljus som ligger i ett glas fladdrar till. Jag blev så klart lite rädd, men inte han. Han sa bara lungt mamma är här. Efter detta så vaknade både min son och hans hund…och vi bestämde oss för att gå och lägga oss. Han berättade efteråt för mig att ibland så vaknar han på nattetid ut av att hans mamma är i hans sovrum, vilket hade hänt flera gånger.

Detta är nog en ut av de starkaste bevisen som jag har varit med om att, livet tar inte slut när man dör utan det finns något på andra sidan. En sak som jag många gånger undrade över var just hur jag kunde veta på något sätt att hans mamma skulle visa sig….

anna-08
0

Vilken härlig läsning MIRJAMI..Tack ;) Hans mamma kom säkert igenom för att kolla läget & se till att allt är bra..Han tvivlar väl inte mer efter denna starka upplevelse ? Kram Anna

Denna kommentar har tagits bort.
MIRJAMI
0

Nej, denna kille tvivlade inte på liv efter döden efter detta. Nuförtiden har jag tyvär inte längre någon kontakt med han, så jag vet tyvär inte om han fortvarande får besök från hans mamma i mellenåt.

s-tjej
0

WoooooooooW!