Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 937 ggr
Elisabeth-J
0

Glädje & inspiraration 17/7

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

anna-08
0

Vet inte om det hör hemma i denna tråd men jag blev så oerhört glad & positiv idag då min lille David äntligen var feberfri efter en tids hög feber…Jätteskönt & en lättnad..! Kram

Ljuset
0

Glädje idag har varit allt skoj och glada skratt på mitt arbete. Inspiration att jag vill göra mer saker på min fritid.

Zedd75
0

Har varit oss syrran hella vickan hjälpt dom med huset för dom skal sälja. hela vekan har varit underbar

melia
0

Världens goaste Ewa som alltid peppar mig :) Tack för att du fått mig på bättre humör och börjat hoppas igen! Kyss

Cristine
0

Min son i Spanien tog kontakt på msn och vi har pratat i flera timmar och kommit närmare varann..förr hade vi ingen vidare kontakt, bara några ord per telefon ibland när hans pappa ringde.Det var skönt att få prata ut. Nu kommer jag att få höra av honom mer.Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Katarinaj
0

#5 Ditt inlägg fick mig att känna glädje!

Kram

xinluo
0

Jag har besök av 2 av mina vuxna döttrar och mina barnbarn. Jag har pratat med min kära pappa idag och vi bestämde att vi ska hälsa på honom under helgen.

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

Cina-1
0

Malin, som jag är kontaktperson åt får mej alltid på bra humör. Idag har jag träffat henne och hon är sååå go'.

Ibland undrar jag vem som hjälper vem.

Elisabeth-J
0

Dagens glädje och inspiration är att Elinor nu är här :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Happyspirit
0

Men va skönt att höra att hon äntligen är framme! *ler stort* Det var en låååång resa det där! *skrattar*

Min dagens inspiration är att det verkar som jag får ihop tillräckligt med deltagare till slut till Marias storseans här hos oss på söndag. Det ska blir jätteroligt. Och bordsdansen vi ska ha på lördag morgon. Det är också inspirerande. *ler jättestooort*

Trisha
0

Äntligen framme ja! Härligt! Så vackert litet samhälle där Bettan o jag nu ätit pizza… hujedanemej va mätt jag är! Ska bli härligt att andas Jämtlandsluft ngra dagar och hänga med Elisabeth!

Och ha det så kul i helgen Happy!!

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Happyspirit
0

Jaaa, ni med! Hoppas ni får en underbar helg med massor med härliga jobb. Det är lite tomt här när du är borta men jag försöker hålla mig inspirerad ändå *skrattar*. Det blir nog full rulle här med i helgen ser det ut som. Underbart! Då har vi mycket att prata om när du kommer hem igen. Pussa Bettan från mig nu!

Puss!

sven-g
0

Tack för alla vänliga mäniskor

[Hellas]
0

Tack Sven för att vi fick stötta dig inatt, det har varit min inspiration idag, ditt lugn var imponerande!

sven-g
0

Någon måste vara motpol till rädslan, och vad hade jag att vara rädd för. Jag har tidigare varit med om en mycket mer skrämmande situation. Då fick jag hjälp. Den hjälpen är jag mycket tacksam än för.

malol
0

Dagens glädje för mig var att få hälsa på min kompis och hennes dotter på sjukhuset och att få se att efter omständigheterna mår bra :-)….att få träffa mamma m.fam och syrran m.fam tillhör också dagens glädjeämnen!

Manni
0

Jag är så glad för att jag har en sån underbar vän, Zenobia! Har varit där idag och fått nya energier :)