Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 437 ggr
Cina-1
0

15 medium och en sitter

Har funderat lite…

…Om 15 medium sitter samtidigt och ska länka till t.ex.mej men jag  har bara 5 st i andevärlden, vad händer då? Kan flera medium få kontakt med samma själ i andevärlden samtidigt eller är det några som inte får kontakt?

Konstiga funderingar… Generad

Elisabeth-J
0

Det är inga konstiga funderingar, det tyder bara på sunt tänkande :)

Om det var en sån situation så skulle flera med stor säkerhet få kontakt med samma själar.

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Vibeka
0

Ja så kan det absolut vara :) När Jag bodde i Norrbotten så hade vi övningsseanser där vi var flera Medium på scen och inte så sällan fick vi kontakt med samma själ, speciellt då ingen i publiken kunde känna igen dem. De gör allt de kan för att få komma igenom till sina kära Skrattande

tarotlasse
0

Ingen konstig fråga alls.

Visst kan man sitta flera medium och ha kontakt med samma ande.

Ngt som man även gör när man har kurser då säger man att man medlänkar och då kan läraren ha kontakt med samma  ande som eleven och på det sättet kan man hjälpa eleven om den fastnar i sin  kontakt.

Men när jag som lärare har kontakt med samma ande får jag bara delar av informationen och inte alls lika mycket som eleven får utan merparten går till eleven.

Men jag kan se och jag kan få information från samma ande.

Vilket är en trygghet för eleven som vet att jag kan se anden.

För inte alltid sittern känner igen anden och då är det ju tryggt att man har en lärare som kan se att man verkligen haft en kontakt.

Lasse

Njord
0

Bara inte alla 15 babblar i mun på varandra så må det vara hänt…..Glad

Det går ju att testa. Om alla skriver ner vad de får istället för att tala, så kan man ju få reda på svaret. Hemlis

Cina-1
0

Allt det här är så fashinerande för mej. Glad Jag trodde att själarna/andarna hade så svårt att komma igenom så det var en pärs för dom att bara ge sej till känna för en person.

Njord
0

# 5 Andarna har inga problem att kommunicera med oss. Den svaga länken är mediet. Visserligen kan ju anden som kommer igenom vara mer eller mindre tydlig. Dock hänger det ju på hur mediet tolkar vad som kommer.

Och det kan ju variera lite ibland.

Cina-1
0

#4 *skrattar* Då skulle det bli jobbigt.

Jo, jag har förstått att det är tolkningen "det hänger på".