kan någon säja!
ler, fick insperation när jag såg de två damerna på 4+, när de ritade sinna föremål innan de kom till de besök de gjorde.Nu undrar jag är det någon här på ön som kan eller vet någon och vart man vänder sig?och vad kallas det?
Är det det andliga programmet som gick för några månader sedan med 2 äldre kvinnor som besökte hus?

jag har inte en aning om de mamma men…. hmm,vet iaf vilket program du menar men.. de hjälper ju inte dig :(

Dom damerna har fått information från andevärlden innan dom har åkt till platsen, dvs dom har fått bilder på huset, vissa föremål och sett vilka andar som är där och dom ritar det dom har sett. Dom är fantastisk duktiga tecknare men det spelar ingen roll om man inte är så duktig på att rita, man kan rita/anteckna om man får någon info innan och om man vill göra det.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Precis, huvudsaken är att dom själva vet vad dom har ritat;)

#3 ler ja så långt har jag oxå fått med att dom gör men vad kallas det för…undrar jag har hört nåt om art någon ting, men kan inte komma på har sett det någon stans att man kan utveckla det.hoppas du förstår vad jag menar.

#5 Men av det jag har sett så har dom bara ritat av det dom har sett, så det kallas inte för något.
Det du tänker på kanske är automatisk skrift eller inspirerad skrift/målning?
Elisabeth

#6 ja menar om man är avslappnad(trans) och målar så långt bakåt man kan komma..det är kanske det du menar?
Borde ju vara någon form av kanalisering (?)

#7 Det finns säkert olika namn men jag vet inte vilket specifikt du menar just nu. Men prova själv att meditera en stund och sen måla/rita utan att tänka på annat, du kan be din guide att vara med och måla/rita. Det är inspirerad skrift/målning.
Elisabeth

När man tecknar och målar med inspiration av andevärlden så heter det Psychic Art.
Jätte intresant sätt att arbeta på och man behöver inte vara kunnig i teckning utan det kan bli helt underbara teckningar och målningar även om man inte är så duktig normalt.
Men här går ju andevärlden in och hjälper mediumet.
Blir mer och mer populärt att jobba så i Sverige med och flera stycken som håller kurser i Psychic Art eller andlig konst på svenska.
Lasse

#10 ja tackar dig Lasse det var det jag sökte namnet på..ja, jag blev helt facinerad att det(är väldigt konstnärlig)ja jag har bara vetat om det som finns i England..Men du kanske kan tipsa var det finns här i sverige?

#11 Det finns nog lite här o där i sverige..här i Karlstad vet jag att Mia Johnson eller Mia Ottosson som hon numera heter har utbildningar i det.
Här har du en länk till hennes sida..
Ps! Hoppas det är okej! för dig Elisabeth att jag lägger ut den här..annars får du ta bort det.
Kram Eva
Vi har Marie Bendix som har kurs i Andlig konst hos oss på Ramsbergsgården. se www.ramsbergsgarden.se och kursprogram eller lärare så kan du läsa mer. I vårt nyaste nr av Tidningen Lyztran har vi ett reportage om just detta:-) med Marie Bendix!
Mia Ottosson är ju också jätte duktig i detta!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
#12 pst hon har bytt efternamn!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

tack för era svar..ska gå in och titta där.