Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdagensrosdagenskram
Läst 464 ggr
MOTHERS_LOVE
0

DAGEN,s KRAM!

Den vill jag verkligen ge till min stackars systerdotter Susanne o hene,s make.(de trodde att de skulle få ett gemensamt barn_men läkarna säger att barnet i magen kommer att dö.(o de som har köpt så mycket till den lilla) Fy vad orättvist livet är .

Elisabeth-J
0

Jag vet ju inte varför barnet inte kan leva men jag hoppas verkligen för deras skull att dom ändå får ett gemensamt barn sen. Inget barn kan ersätta ett annat men deras önskan kanske uppfylls ändå sen.

Jag skickar också kramar till henne och hennes man.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

s-tjej
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skickar med en stor kram till din systerdotter och hennes man!

och en megabamse kram till pappa som betalar min tripp till kybele, och ser att jag måste härifrån ett par dagar.
och såklart en meeeeeegakram till Kybele

och sist men inte minst: Till er alla från mej KRAM

Kerstina-61
0

Åh,,,stackars. Jag som just blivit farmor och varit orolig att något skulle hända..jag kan ju inte förstå vad de nu går igenom, men förstår att det är en enorm sorg

Jag skickar all empati jag har och som Elisabeth, så önskar jag de får ett barn sen..Orden blir så futtiga, men jag vill i alla fall skicka mina tankar till dessa människor

Alla varma kramar!!

Kerstin

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Eija
0

Jag ger en kram till Ina, för att hon länka min änglasambo till mig idag….sen ger jag kramen till din systerdotter, MOTHERS_LOVE…sist men inte minst en kram tebaks till dig s-tjej……

kybele
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#2 Naaaaaaaw,va gullig du är :) längtar redan :) och ge din pappa en baaaaamse kram från mig :)

chik
0

Sänder mina tankar ……………

Värden är för konstig ………………..

PDT_Love_06

Lena.P är jag i verkliga livet.