Healing?
Jag hittade nyss en fågel ut huset. den låg i gruset, nedanför bron. Efter att ha försäkrat mig om att den var död, bestämde jag mig för att gräva ner den, och ge den en egen liten begravning. Det finns inte en chans att jag skulle kunna slänga iväg den bland buskage, som jag fick råd att göra. Så jag grävde en grav, tog på mig handskar och hämtade fågeln, la ner den, och precis när fågeln lämnat mina händer, börjar dom bränna. Bränna nå så dj*vluskt! Stekheta!
Jag gick in igen, tvättade av händerna, om och om igen, eftersom jag kände mig skitig som hållit i en död fågel, trotts handskarna. Händerna brann fortfarande. Jag sköljde i iskallt vatten ett bra tag, gjorde ingen skillnad.
Dom bränner fortfarande, medans jag skriver, och jag är livrädd för att det ska ha med healing att göra.
Jag vet att jag har den gåvan, men vet inte hur den används. Det som skrämmer mig är att OM jag omedvetet försökte heala den här fågeln, och det nu skulle funkat, begravde jag den då levande?!
Jag är helt förtvivlad just nu. Kan det ha med healing att göra? jag har ingen annan förklaring.