Glädje & inspiration 15/7
Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

ÖN och Ö:bor för PM jag fått i kväll, glad jag blir!!

Min glädje idag var de jag är hos med min gubbe… spöat killarna i bilspel :) kan de bli bättre ;)

Idag har jag haft glädje och inspiration på flera sätt, helt underbart :)
Först samtal med Elinor med mycket glädje i :)
Sen fick jag besök av en vän som var väldigt roligt och trevligt.
Glädje för att min syster fick möta sin man och son som är på andra sidan ikväll, jag är så glad att Anki och Elinor finns där så hon kunde börja cirkeln. Det var så häftigt med starka känslor och mycket glädje :)
Jag är glad att Ewa hade en fantstisk kväll på Ramsbergsgården och det tror jag även att alla andra hade också som var där.
Jag är så glad över mina barn, dom inspirerar mig mycket :)
Jag är glad över mina Medarbetare här och alla er fina medlemmar som sprider positiva energier och glädje :)
Elisabeth

Att länken Glädje & inspiration kom tillbaka till ön även om det bara blir för en dag
Att jag klarade mitt fall ned för källartrappan med bara en stukad fot.
Sist men inte minst..jag har fått pm från Inga-Lena och ska bli avläst av henne. Ser fram mot det…
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

#4 Nej det blir inte bara för en dag, vi gör en ny varje dag :) Det behövs glädje och inspiration :)
Elisabeth

Nu fick jag ju ännu mer att vara glad för…tackar
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
Blev så glad, fick just ett samtal av pappa där han sa att han betalar om jag vill åka till en viss person på detta forumet för han känner att jag måste hemifrån ett tag=D
Jag är så glad att jag har så underbara personer omkring mig!
och att jag plötsligt kom på en superfin dikt när jag va ute o gick… =D
Glad över att vara här på Ön lära sig mera varje dag,,
Glädje idag är att jag har firat min syster som fyller år,
Inspiration är att jag har fått lära mig läsa av och länka och för att sen ge glädje till andra här på Ön.

Glädje idag för den hjälp och inspiration jag fått idag av varma goa människor här på ÖN och för att Trisha på kort varsel tog emot mig och ledde in en förvirrad själ på lite stabilare väg.
"Om inte NU........när då?"
"Vad som än händer......så är det OK"
Jag känner sån glädje ikväll efter den Mediala Demonstrationen med Mia Ottosson och Simone Key! Två stycken helt suveräna Medium.Jag hade oxå den stora förmånen att få 2 länkar genom Simone,och så klockrent så det var bara att svara ja,på allt
Mia Ottosson, oj,vilket härligt Medium och människa.Hon bjöd verkligen på sej själv och när man pratade med henne innan och efter var det som man känt henne i många år..Supergo,hur trevlig som helst,och så duktig! Sen var det lite andra trevliga bekanta ansikten där,så visst var det en toppenkväll detta som gav både glädje och massor av Inspiration! Nästa år skulle Simone och Mia köra kurs på Ramsbergsgården igen,och då skulle de även ta dit Colin Bates,från AFC,så den kursen är man ju redan anmäld till

har en ny glädje med som jag fått veta nu…. :) ska träffa en underbar person inom kort.. *wohooooo*
Jag är otroligt inspirerad av kvällens besök på Ramsbergsgården och jag känner mig så glad och priviligerad just nu för att ha fått chansen att uppleva just denna dag idag!
Jag är även glad över att min älskade katt fått penicilin som kommer att må bättre imorgon!
Jag är helt enkelt glad över allt just nu
Jag är otroligt glad och tacksam för kvällens cirkel. En underbar kväll som vanligt. Trisha kunde också vara med tack vare våran hyresvärd som var barnvakt åt Tindra ikväll. Jag är djupt tacksam och rörd för den här kvällen!

Jag är framförallt glad för att jag fått förtroenden, alltså för att mina vänner litar såpass på mig att de känner att de kan berätta om sina grubblerier och annat. Och för att de ger mig massa pepp tillbaka när de får höra om det jag går och funderar på.
Jag är även tacksam för min familj och den support de ger mig. Och för att jag inspireras av detta forum och de personer som utgör det.
Jag blir välldigt glad att läsa i denna tråden - tack alla
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"