Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: ifokussajten
Läst 485 ggr
xinluo
0

Glädje & inspiration

Är det bara jag som saknar den tråden? Den fick mig att börja tänka mer positivt. De första dagarna jag skrev så tänkte jag "vad har jag att vara glad för" osv. Men det fick mig att hitta något varje dag, det kanske inte var så stora saker men det var trots allt något som gjorde mig mer positiv i mitt tänkande. Och det har gjort mig till en mer positiv person. Jag försöker sprida budskapet till alla runt mig. Det är så lätt att fastna i de negativa tankarna……

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

xinluo
0

Ok så den är bara utbytt mot en ny variant..den har jag skrivit i flera gånger. Tack för svaret.

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

stina63
0

Glädje oh inspiration för mej är att ge en kram så där utan vidare till dom jag känner.. Säga små saker som kan betyda att deras dag känns bättre. Vara glad ge ett leende,

Kram Till er alla

xinluo
0

#3 Ja det är de små sakerna som gör det. Men det kan vara svårt att tänka så när allt är kaos runt oss vissa perioder. Nu har jag lärt mig att tänka igenom dagen, vad har gjort mig glad idag? och det ofta ganska mycket Skrattande

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

Katarinaj
0

Glädje och inspiration har jag fått via PM nu i kväll. Det behövdes efter ett mindre roligt besked via ett sms 6:26 i morse. Usch, vad en del människor har dåliga energier, men jag har under dagen skickat kärlek till den här personen.

Elisabeth-J
0

Ok, då förstår jag vad du menar :) Självklart kan vi börja ta upp det igen. Jag startar en nu på en gång :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

xinluo
0

TAck Elisabeth…

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo