Läskig bild
Den här bilden fotade jag bara alldeles nyss när jag och min kompis var ute i lekparken och fjantade. På några bilder innan syntes "orber", och så tänkte vi att vi provar fota bara gungan dårå, eftersom det var där orberna fanns. När denna bild då visade sig greps vi av panik och sprang därifrån, något rädda.
Vad ser ni på denna bild?
Mvh Matilda

Ingen som ser något…?

Va är " orber"?

Hmmm….jag ser ingen orb direkt, men ett "rökmoln" som befinner sig vid högra gungan. Detta moln är nog mest troligen kondensrök från din eller din väns utandningsluft, men riktigt säker kan man ju trots allt inte vara. Rökmoln från utandningsluften en kall dag, eller ciggarettrök, om någon röker i närheten, har en förmåga att fastna direkt på foton, och kan ofta tolkas som något annat. Men om det inte är något av ovanstående, ja, då är det bara att gratulera! 
Ett besök från andevärlden i så fall…men inte är det något ni behöver vara rädda för. Rädslor bygger bara upp ett scenario, som blir ganska läskigt för den som upplever det.
Obehagskänslor som kryper på en, kan få en till att tro att själva besöket skulle vara negativt på något sätt. Istället kommer rädslan från en själv, rädslan för det för tillfället okända.
ingen av er som har "på känn" om vem eller vad det skulle vara som fastnat på bilden?
/Micael

Det är inget av ovanstående, då vi hade gått bort från gungorna ett tag innan, och ingen annan än vi var ens i närheten av dem…
Ingen aning om vem som kan ha fastnat på bilden… :/

Putt
Jättehäftig bild! Ser ut som någon sitter och gungar
Får bara en positiv känsla av bilden. Visserligen är jag inget medium men jag går bara på min känsla. Kanske något riktigt medium kan säga något om bilden?
När jag kollar närmare ser det ut som en sitter i gungan och en annan puttar på!

Pá den fórsta bilden ár det nán som gungar och pá den andra ár det ett par láskiga ógon ovanfór "orben".
Nu ser jag att ógonen ár gungorna. Fy vad hemskt det ser ut.

#11-12 Japp, det är gungorna. Vi tyckte också att det såg ut som ögon först :P Lite obehagligt

#10 Oj.. Va coolt

vilken fin orb på den andra bilden :)

Ingen som ser något i orberna? :)

Putt :)

Puttar ännu en gång. :P Ingen som ser något i orben?
önskar att jag kunde hjälpa dig, men jag har inte den förmågan.
#3 "En bild på orben (efter att vi har flytt och fotar bakom oss :P)" Men näe, det där ser ut som kondens eller kanske rentav en vattendroppe. Iofs är ju kondens vatten men att koppla det till att vara en orb är väl inte det genaste?

Tisdus: Jag ber dig att sluta putta upp tråden, det gör bara att man inte vill läsa av något eftersom det upplevs som ett tjatande och otålighet. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig för jag ser inte att det är något övernaturligt i bilden.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

I det där rökmolnet såg jag en Häst :S, och de inringade i #10 såg jag 2 hundar,
Det ser ut som ett barn

Jag såg ett ansikt epå en fullvuxen man