Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 1262 ggr
rosalee18
0

Vad ser man i mig?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Jag undrar vad man kan se i mig… någon som har lust att tyda?

Kramar

rosalee18
0

ingen?

Ludvig1
0

Det finns trådar där man ska lägga in bilder som man vill att andra ska läsa av. men det kunde inte du veta. Men nu vet du det till nästa gång. ha det bra kram

BranDuir
0

Det är ju väldigt svårt att tona in och tyda någon bara på ett foto…

jag är inget proffs på det…men…

Jag ser en väldigt söt och framåt tjej, som inte är rädd att ta för sig av livet, fylld av ett positivt jävlaranamma…

någonstans i bakgrunden finns ett litet mått av osäkerhet, som ivrigt döljs av en tillkämpad tuffhet inför de som inte tillhör de allra närmaste vännerna, i den inre kretsen framstår du istället som mjuk och mysig, och du kan ha lätt till tårar om någon eller något går dig emot….men bara när ingen ser eller när du är med en nära vän.En vilja att hjälpa och stödja andra har du som ligger dig mycket varmt om hjärtat….går du månne på vårdlinjen?

Skulle kunna vara något annat serviceinriktat som Hotell/restaurang iofs…där hjälper man ju oxå folk till en trevlig måltid.

Kreativitet besitter du, och ibland vet du inte riktigt var du skall göra av den….

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

rosalee18
0

Shit… shiittt… jag är helt förvånad… :D

Ok de var inte meningen att fixa en tråd till men får leta rätt på den! snällt utav dig att säga till! :D Tack och kramar!

BranDuir
0

Du får ju gärna ge lite feedback….*S*…vad som stämmer och vad som inte stämmer..*S*

rosalee18
0

Allt stämmer fast jag går måleri/företagande

att jag är hård på ytan men mjuk inerst inne egentligen fast bara för de närmaste!

Allt typ stämde!… förvånad :DSkrattande

BranDuir
0

Aha…där var kreativiteten…..kul …jag är som sagt inte så bra på sånt här…*S*

rosalee18
0

Haha… shit säger jag bara :D

[trumman]
0

Ja, shit asså bara lixom typ, hallå!? O_O

NancyAlke
0

För första gången ska jag ge mig på det här nu då… Flört 

Jag ser värme och empati. Kanske en ganska tuff attityd, men inte så tuff så att inte värmen lyser igenom. Tror att de som blir vän med dig har en vän som ställer upp i alla väder men att det kanske är få förunnat att bli det.

Tror inte att din tillvaro varit allt för enkel och jag ser en inre tro på att "det måste finnas mera godhet i världen än den jag funnit".

Jag ser också en tjej som vet vad hon vill och att du är fast besluten att genomföra det. Du skulle aldrig välja typ yrke eller bostadsort bara för att det gör livet enklare… utan din vilja och inre känsla är det som får bestämma.

rosalee18
0

Det stämmer.. mycket väldigt mycket… jag har nu valt att börja på måleri/företagande för att göra mitt liv lättare men bara för att få göra det jag verkligten vill--- dansa som jag har inte har råd med just nu!

NancyAlke
0

#11 Kul… att det stämde alltså…  Var glad för din gnista, den kommer att hjälpa dig dit du vill ska du se Flört

rosalee18
0

Härligt :D Tack så mycket verkligen tack!

Zedd75
0

ja jag ser med värm, tuffhet på yttan som dom flesta har sakt och en del osäker het. men ochså väldigt mycket andlig het käner jag. Men du vet inte hur du ska kontrolera det eller behsäka det. ett sätt är att stänga ner sig som jag vet att dom flest här skulle rekomndera. Tror jag allaefal    "ler"

MVH Zedd75

Eija
0

Jag ser på din bild att du verkar ha en sjujäkla humor, man ser det spjuveraktiga i din blick…du kan få folk att skratta, tror jag…alltså du sprider glädje runt dig…..min enkla tolkning, för jag kan inte sådant här men detta är vad jag ser av din bild…

kram/Eija

rosalee18
0

Haha… jaa, Jag är ju den där som spelar spratt och alltid är glad… gråter sällan men har som NancyAlke sa haft det lite svårt… den andliga biten… hur man ska beskriva det alltså jag har försökt flytt från något som sitter i min kropp ungefär vet inte alls hur många gånger jag sprungit hemmifrån bara för att -"jag vill inte"  Jag blir så rädd… tårarna sprutar och hjärtat bulltar i tussen… Alltså  inga trevliga upplevelser… i alla fall inte som jag har tagit det… Nu efter jag vart medlem här så har jag börjat gräva mera i det här… och jag har faktist blivit lite mer "lungnare" … nu märker jag mer och mer att flera saker som jag inte äns tänkt på innan kan vara att de försökt kontakta mig… saker som jag skakat utav mig!… Men mycket stämmer de ni säger! :D

BjornI
0

Jag tyckte BRANDUIR gjorde en klockren träff på ordet "måltid"

Medveten eller inte men kolla    MÅL-TID   måla  va? hihi shit shit!! impressed lixom

ruphus
0

Mkay, jag "kan" egentligen inte det här men jag har och kollat och kollat och det känns som om du är missförstådd. Hur vet jag inte och varför vet jag inte. Det behöver inte nödvändigtvis vara en negativ grej heller.

Men som sagt, det här är inget jag "kan" eller tror att jag kan så jag kan lika gärna ha fel :)

rosalee18
0

Alltså misstolkning kan man göra lätt på mig jag jobbar som målare och jag tror att alla som gått förbi mig idag trott att jag varit lebb inte nått fel med det men de kollar på en som man skulle vara ett utställnings djur och sen flyttar det plats för att slippa sitta vid dig (tjejer) …  :P missförstånd? -jo då

ruphus
0

Oh my, ja du ser ju! Eller vad kul, att jag hade "rätt". Fast inte så kul för dig förstår jag ju. Men de människor som dömer dig redan innan de ens försökt lära känna dig kanske är människor som man inte vill umgås med? Äsch, jag vet inte.

Klump
0

Shit..

Nu blir jag galet sugen på att lägga upp en bild jag med

kybele
0

jag ser vad alla andra skriver och skriver sen samma sak ;)