Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 706 ggr
Iliam
0

Ny här igen!!

Först o främst vill jag be om ursäkt om jag varit dum på något sätt!! Har lärt mig att inte kritisera eller ifrågasätta, då får man en smäll på fingrarnaOskyldig. Det är något magiskt med detta forum..kan inte hålla mig ifrån!! Elisabet o co. gör ett super arbete!

Eleri_Twinkle!! Du har fått mig att vakna!! Dessa underbara energier som du har..är sälsynt!!

Iliam
0

Förlåt!! Glömde tala om att Iliam srår för Maili Kaukinen som är mitt riktiga namn.Skrattande

Eleri-Twinkle
0

*ler* Jag var just inne och kikade hos dig, får man ta del av din hemsida*ler* och VARM kram för dina värmande ord!!!!

oj, höll på att glömma…välkommen!!!

Katarinaj
0

Jamen välkommen tillbaka!

Kram Katarina

Elisabeth-J
0

Välkommen tillbaka! Frågasätta och kritisera får man visst göra men det ska i så fall vara konstruktiv kritik anser vi. Det finns en del som gärna vill in här för att kasta skit på andra vilket vi inte tillåter ,det är inte vanlig konstruktiv kritik (säger inte att du har gjort det). Om man vill kritisera en enskild person får man göra det direkt till personen i pm istället för öppet på forumet.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Iliam
0

Hade min dator utlånad en period med all info om koder och lösenord!! Fick mig en läxa som heter duga!! Tomt konto, massa mail som inte jag står för!! Kram

Elisabeth-J
0

#5 Det var väldigt givmilt gjort av dig, att låna ut din splitternya dator :)  Du verkar trots det vara väldigt medveten om vad som har skrivits men ändå har du inte hört av dig?? Du har ju både mitt hemnummer och mobilnummer. 

Jaja oavsett vem som har skrivit så hoppas jag att det inte upprepas en gång till.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Iliam
0

Jag är väldigt medveten om det som har skrivits..har även skrivit en del själv..har kopior på ex. mail. Det är därför jag ber om ursäkt!! Inte för bara mig, även för de andra. Ansvaret ligger enbart hos mig!!

Jag har en ny dator som inte ens är färdigbetald..Lånar ofta ut den när jag jobbar o inte behöver den inklusive mitt bredband. Varför ska datorn stå hemma när andra kan ha nytta av den??!!

Du har ju också mitt mobilnummer. hemnummer o mail..men har inte hört av dig.

Kram Maili

chik
0

Hej på dig!!var inne o skrev i din gästbok..Välkommen..

Du!!Det är myket som du kan leverera?Djur pratare! pratar du med dom eller hur går det till, skulle du kunna vara snäl o berätta lite hur det fungerar? Jag tror nämligen inte på det, så som jag har uppfattat att en djurpratare arbetar..Vist kan man prata med djur , det gör jag dagligen ..Men det skulle vara intresant o höra vad du har att komma med.Lena.P

Lena.P är jag i verkliga livet.