Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmeditation
Läst 2719 ggr
Eleri-Twinkle
1

Eterisk varelse=)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I dag satte jag mig ner och mediterade enligt en vacker meditations-stund som Silvia Browne brukar använda. Den är till för möten med den andra sidan. Den första energin som kom till mig var en eteriskt, vitt guld-glänsande "man" men stora vingar. Han höll sin hand över min, fast jag fortfarande kunde se min egen hand igenom hans skimmrande. Då och då fick han fast form, för att sedan återgå till sitt energi-skimmrande tillstånd igen. Det gick inte att fråga något då hans ord mer verkade komma i from av känslor. Han drog upp mig ur stolen och höll om mig. Han var mycket lång och slog vingarna om oss. Efteråt flöt han ut genom dörren.

(Är detta en skyddsängel?)

Vid dörren stod så min älskade mormor, död sedan många, många år tillbaka. Hon tog plats på stolen. Jag kände mig överrumplad av hennes närvaro och försökte att inte styra tankarna. Hon berättade att hon är " med oss". Sen hade hon buskap till mamma. Små fina ting mamma skulle känna igen. (Ringde mamma sen som kunde bekräfta att det stämde)

Efter mormor, kom så farmor i sällskap av sin syster. Jag fick en sådan sprallig härlig känsla av dem två. Trots att de visade sig i sin 80-åriga skepnad, kändes energierna mer som tonårs-flickor*ler*

Det var en stor stund…jag har så länge sökt få kontakt med dessa genom hjälp av underbara, mottagliga medmänniskor, men nu är det dags att försöka själv.

Kram på er

FrauBlycher
0

men herregud vad fint!

Eleri-Twinkle
0

Det var underbart min älskade gumma*Krama* Jag ska lära dig visualiseringen sen*Pussar*

FrauBlycher
0

ser fram mot det!

*kramar*

Eleri-Twinkle
0

Kyss

Cristine
0

wow..vilken upplevelse och så många du fick träffa från familjen.GladKramar

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Eleri-Twinkle
0

#5 Ja det var sannerligen oväntat, men väl jag lyckas släppa "kontrollbehovet av tankar och oro" så flödade informationen*ler*

Kraaam vackra du

Eleri-Twinkle
0

Måste tillägga att jag lyssnar på den ovanstående låten nu och för en liten stund sedan stängde den av sig och började om*s* Någon är kanske här och vill poängtera budskapet i låten*glädje*

[Hellas]
0

*Kramar* Vilken härlig stund du har fått och vilken härlig känsla, jag förstår att du nu känner dig uppfylld av värme och kärlek.
Härligt att få träffa så många nära och kära!

Vad fantastiskt att även få uppleva en Ängel, jag tror att Du idag fått full pott.

Kraaaam!

Eleri-Twinkle
0

#8 Ja det känns så magiskt, en ängel var jag inte beredd på och vad STORA dom kan vara*ler* iförsig är jag ju liten till växten men detta var en lååååång ängel:-) Jag undra just om det var min egna skyddsängel…är inte så kunnig inom området änglar*ler* Guider vet jag lite mer om=)

Kraaaaaaaaaam min vänKyss

Zoraye
0

Håller med alla föregående talare, vilken fantastiskt fin stund du fick Eleri! Sååå häftigt att träffa en ängel samt släktingar.
Jag måste bara nyfiket fråga om du gjort just den meditationen många gånger förut?

Kramar i massor,

// Zoraye

Eleri-Twinkle
0

#10 Ja det var UNDERBART!!!!!:-D

Nej det har jag inte, detta var första gången*ler*

KRAMAR!!!!!

Eleri-Twinkle
0

Någon som oxå träffat på en ängel, kan det vara så här de visar sig, samt ser ut?*nyfiken*

Eleri-Twinkle
0

POFF?Skrattande

Eija
0

Vilket underbart möte Eleri, jag gläds med dig….va kul….o va fin din änglavarelse är….man får liksom själv bestämma hur han ser ut….för det är en han det ser man….kram/Eija

Elisabeth-J
0

Ryser i hela kroppen när jag läser om din upplevelse! Är jätteglad för din skull, dessa känslor och energier är helt otroliga.

Kramar!!!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

stina63
0

Ängel har jag också mött när jag har mediterat. Det är en sådan helt underbar härlig känsla och all den energi man får. Det är svårt att förklara mer än kärlek. Jag har varit ute och flygt under iris halls meditons skiva och sidan om mej hade jag två änglar som höll mig uppe i luften, De går inte att förklara i ord vad man kände efteråt. Så jag förstår dej hur du känner dej efter mötet,

Kram Tina

Eleri-Twinkle
0

#14 Ja det var underbart minst sagt, så öm var han i sitt handlande. Det var som att han gav min själ och innersta den stöttande omfamning den ibland så väl behöver*ler*

#15 Tack goa Elisabeth, jag är så glad själv och ivrig att fortsätta*ler* men ikväll ska jag njuta av vissheten att vi alla har änglar med oss*kraaaam*

#16 Du har rätt, det är svårt att beskriva…man blir…mållös*varm*

KRAAAM