Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 527 ggr
Trisha
0

Bron mellan dom o oss....

Jag har en härlig dröm, som jag ibland får bönhörd och det är skitkul!

Det är när jag får sitta ner med en läkare, ateist, skeptiker, tekniker, mugglare och vi verkligen PRATAR med varandra. Frågar, lyssnar, berättar. Shit - vilka intressanta samtal jag fått fördelen ha när det händer! Det kanske inte händer så ofta om jag ska vara ärlig, men visst vore det hur kul som helst om det blev en härlig bro mellan det vi snackar om här på ÖN och läkarvetenskapen, forskare, voffare o vad dom nu kallas.

När det hänt i mitt liv, då infinner sig en alldeles särskild känsla inom mig. Som att två världar möts och något händer…..

Höll på att mista två mycket närstående personer (tekniker o läkare) när jag "snubblade" in på min andliga färdväg för 20 år sen. Insåg misstaget och började slå bron istället. Inte för att övertyga dom, utan för att dom var viktiga i mitt liv. Lyssnade mer än jag pratade och resultatet är tydligt. Dom är fortfarande nyckelpersoner i mitt liv och vi turas om att hjälpa varandra, finnas där för varandra. Inte dumt att ha en läkare nära sig faktiskt när jag blev jättesjuk för en tid sedan och utredningen gick fort….

Startar den här tråden bara för att höra om fler än jag har den här drömmen. Jag skulle vilja ha ett center där massor av "enheter" är respresenterade, dit människor kunde komma när kraschen är ett faktum och "kostcirkeln" är fullständig och alla behov kan tillgodoses.Ett härligt samarbete med massor av glädje.

När man bryter benet i en olycka, åker man väl knappast till sin healer först, utan det blir akuten och en ortoped. Sen är det healern som får jobba……  Lite tankar i solskenet bara….

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Happyspirit
0

Jag Älskar dina tankar i solskenet! Nu går vi ut och solar lite va! *ler stort*

anna-08
0

Härligt att läsa dina rader Trisha…En positivt hisnande tanke CoolSänder en kram till både dig & Happy Glad

Elisabeth-J
0

Du vet att jag har samma dröm som dig och jag tror att vi flera tillsammans kommer att nå fram till det när det är dags :)

Kramar!!!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jane-Lyzell
0

Här finns en till med den drömmenSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

EwaAkerlund
0

Det vore helt fantastiskt om det gick att genomföra.Och ingenting är ju som bekant omöjligt! Glad

[Hellas]
0

Vad underbart fantastiskt skrivet, jag kan bara skriva under det alla andra redan sagt.

Kram //Hellas