OT Åker på Semstertripp nu.
I morgonbitti så kommer jag och sambon att åka iväg på en semestertripp. Det blir troligen mot Västkusten till. Vi har inte någon riktigt bestämt resmål, kommer ta in på vandrarhem eller så. Eller någon Campingstuga. Vi packar alla fall med sängkläder och lite sånt. Det brukar lösa sig med liggplats.
Känner att det skall bli skönt med lite miljöombyte några dagar. Och jag tror mina nära och kära där från andra sidan kommer att vara med mig på resan, så att allt går bra.
Önskar er alla här på ÖN allt gott och vi hörs av igen då jag är hemkommen. Det kommer att bli helt datorfritt nu dessa dagar.
Kram på er!!
Britt-Marie
Ha en skön semester Britt-marie

Tack det skall jag allt försöka att ha. Samla nya krafter. Och kommer jag till Smögen, ja, då skall jag allt äta fäsrka skaldjur. Det kommer vi att unna oss.

Ha en underbar ledighet o bara njut. Vi, ses här när du är tillbaka.
Kram Katarina
Ha det så skönt och hoppas ni får fint väder.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ha en jätte bra semestertripp!
Jag åker också iväg i morgon :) blir camping några dar och till görna lund för ungarnas skull :) (okej då lite för min skull också
)
blir ovant att inte kunna kika in på ön titt som tätt :)
ha det så bra alla! :)

Ha det så jättebra Britt-Marie ….och Melia. :-)
Ha en jättefin resa och njut av att vara lediga både Britt-Marie och Melia!
Trevlig och avkopplande resa Britt-Marie och Melia 

Ha en skön och avkopplande semester Britt-Marie och Mellia.

Önskar dig och din sambo en underbar semester! Västkusten är fantastisk! :)
Kramar!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tack alla ni här på ÖN, ni är för gulliga och snälla. Nu skall jag återgå till packningen.
Stor kram..
Kom förbi varberg så bjussar jag på fika:D

tack så mycket :) ja det ska bli skönt att se nåt annat än den här lilla byn 
Ha en underbar resa på era mål, Britt-Marie och Melia….
Hej Om NI skall åka till Halland och vill bo på vandrarhem så kan jag rekomendera .www,kulturgarden.com. Ligger i en underbar miljö. ca. 2,5 mil från Skreastrand i Falkenberg och stränderna utanför Varberg och ca 1 mil från köpmeckat Ge-Kås i Ullared. Pma. mig om ni vill ha tips i närheten. Fast jag kommer i och försig inte att ha tillgång till dator från den 19 och till den 28 juli.
Var rädda om varandra
eller PMa mig;) bor ju i varberg o har gått turismutbildning *skryta* iofs bara 1 år men kan allt om halland;)