Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: meditation
Läst 608 ggr
melia
0

ang meditation

På forumträffen så hade vi ju Meditation, och Jane sade till oss när de var dags att "komma tillbaka"

nu funderar jag på när man mediterar själv, hur gör man då för att komma tillbaka? då har man ju ingen som säger till.. Fundersam

verkar ju nu inte vara nåt problem för mig visserligen som överhuvudtaget inte ens lyckades hitta nån "#!¤%@$£@€¤#"% dörr att gå in genom Skrikandes

men om jag skulle vilja prova på att göra de hemma hur 17 kommer jag tillbaka då??

det var ju någon som hade svårt att komma tillbaka även fast Jane sa till.. jag vill ju inte bli kvar i meditationslandet för alltid Cool

lite morgonfunderingar :)

kram melia

Zedd75
0

Hej. när du mediterar kan ju du själv bestäma med när du käner dig klar och går då till backa till utsprungsläget. och tar några jupa andetag och kommer tillbacka.

Kram Zedd

bajn
0

Hej. Jag har även varit lite rädd att meditera själv. Jag hittar visserligen min dörr, men man kommer tillbaka jag lovar. Håller med Zedd, bestäm själv när du tycker att det är dax att återvända. Kram/ Birgitta

stina63
0

Man kan be sin guide att hjälpa en. Jag har inte haft någon problem att komma tillbaka eller hitta min dörrr. Har varit som om jag bara visste när att nu är det dags att gå tillbaka till dörren. Och efteråt har jag sätt att jag mediterat ungeför lika länge som om jag hade en led cd.

Kramis//tina

[Hellas]
0

Jag har aldrig några bekymmer heller, dessutom kommer kan oftast inte i ett så djupt meditationsstadie när man är själv och hemma (om man inte råkar somna) :)

Jag håller med ovanstående, man bestämmer helt och hållet själv när man vill tillbaka, det är liksom bara att…gå tillbaks :)

Jane-Lyzell
0

Hej Melia och alla andra

Du ber din guide att se till att du går tillbaka(tillit) om du är osäker på dig själv ställ en veckar klocka:-)

dina andevänner ser alltid till att ta dig tillbaks så ora dig inte! det brukar ske automatiskt att du helt enkelt kommer tillbaka mer och mer till här och nu. och det är du som går in till dem(meditation) inte dem som går in till dig!(trans)

Lycka till

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

melia
0

tack så mycket för era svar! Glad

ska ta mig i kragen o testa om jag får lugn och ro någon gång.. om hundratvå år eller så Fundersam :)