Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: mässorstorseansevenemangträffar
Läst 1617 ggr
Elisabeth-J
0

Andarnas kryss 2008

5-6 oktober

Det bjuds seanser med Benny Rosenqvist, Iris Hall och Maggie Nath och dessutom föredrag med Irenka och Meditation med Benny. Utöver detta så ingår det även mässa, dans, underhållning, god mat och dryck i kryssningsbiljetten.

http://www.responsability.se/AndarnasKryss.aspx

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Katarinaj
0

Någon här som varit med på detta innan?

Elisabeth-J
0

Jag var med för några år sen och jobbade men har aldrig varit med som besökare och ska nog inte det i år heller men man ska aldrig säga aldrig för man vet inte vad som sker ;)

Elisabeth 

Jane-Lyzell
0

ska inte vara med - var med ett år det räckte - för mycket alkohol på den båten för migSkrattande

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Katarinaj
0

Ok, ja det va lite grann funderingen från mig, Alkohol. Då känns det inte så intressant…

drutten53
0

hej…läste era inlägg…detta om alkohol på båten..det är alkohol på alla dom båtarna…sen beror det på en själv om man doppar näsan i glaset…..har inte varit på denna tur med andarnas kryss..men har åkt båt..men alkhol på..jag själv satt uppe på däck o njöt av sol o åter sol..åt god mat…tog en god alkoholfri drink..dansa..spela bingo..så jag drog inte efter dessa som drack…för det hade jag inget nöje av…och dessa som drack..det var doms problem..inte mina…sen beror det oxå på..om man själv har svårt med alkohol..så ska man väl inte utsätta sig själv för detta…jag själv har inga problem med den varan..utan är hellre utan och mår bra och har kul…ha en bra dag

Backebo
0

Är det Benny Rosenqvist som står för den nämnda underhållningen?

Backebo
0

#3 En liten rackabajsare kan du väl ta? Eller 2, så att du har en i varje ben?

Si jo åver der!

Kram från Tomtenissan

Jane-Lyzell
0

#5 Ja det med alkhol är ju upp till var och en - men för mig personligen bör man inte blanda Spirit med Spirit så att säga!

Sen är det ju inte alkohol där själva andarnas kryss är - det är ju i konferansdelen - fast då jag var med kom ju även andra överförfriskade själar in i denna delen med :-)

Jag är ingen Nykterist själv - men dessa båtar ser man så mycket olyckliga själar som sammlas  i fylleri - jag personligen mår dåligt av att se detta! Det är famel i det mörkaste gränder och vist bör juset spridas där - men antar att inte många på den båten är ute efter andlig kontakt mer än i flaskan! och de som skulle behöva ljuset tar sig nog inte till konferansdelen utan hänger i baren! Gäller naturligt vis inte alla:-)

Och  inte dem som är med på andarnas kryss - utan alla andra tusentalsmänskor som åker med samma båt. Hadde ju varit en annan sak om de hyrt hela båten för detta:-) då hade jag gladerligen åkt med!

Så nej jag åker aldrig mer dessa båtar - det ligger bakom mig i mitt" tidigare liv" och inget jag behöver och kan säga nej till i mitt nuvarande liv! och det är jag glad för!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

drutten53
0

är inte heller nykterist..men av står gärna…ja det skulle va något am att andarna..hyre båten själv…varför inte lägga denna resa på en mindre båt..då kanske det skulle blir lugnare….sen oxh alkohol o spirit…hör inte i hopp…..lika så säger jag…barn o sprit hör inte ihop…nu tänker jag på en del föräldrar som sitter o har alkohol o har småbarn hemma…..ha en bra kväll

Katarinaj
0

Nä, jag spottar inte alltid heller i glaset, men eftersom det är en "vanlig" kryssning också är det inget för mig.

Zedd75
0

Kryssnigen låter som en intrsant nöjes tripp om inget annat. är nog intreserad

Elisabeth-J
0

Jag håller med dig Jane, det passar inte att blanda på det sättet, själv märkte jag inte av så mycket av det eftersom jag jobbade mest hela tiden men som besökare skulle jag nog inte fixa det.

Elisabeth