GISSA RÄTT
Hej nu blir det min tur gissa vad jag har gjort nu…förutom att jag har gjort mitt pass på 5 km..men idag tog jag med mitt barnbarn på turen..så vi plocka blommor som vi sen satte på våran ängels plats..sen såg vi även ett rådjur som stog och åt på åkern…så gissa nu..bild kommer sen när någon har gissat rätt..
Ledtråd..jag har varit inne o hemma när jag utförde detta…ha en bra kväll
En liten belöning väntas som jag köpte i ITALIEN
du har bakat
En tårta!
Du har målat en tavla

Chakra..du tog det hur kunde du gissa rätt så fort…vad då tiia..varför tror du att jag bakat..asgarv..klart jag har gjort det…igår blev det bananmuffins o brytbröd..så chakra..pm din adress så skickar jag den lilla saken..den är ovanlig..har några sycken själv..ska köpa mer nu i sep när jag åker ditt igen..ha en bra kväll
småler nu..förstod att jag inte skulle kunna ha min gissa rätt tråd länge..kram

Åh, vad den ser god ut…jättevacker tårta
#4 Tack snälla drutten!
Jag är också en sån där matobakfixare så det var det första jag tänkte på!
Adress kommer!
grattis Chakra och så god tårtan ser ut. Mums

det är cholkadsmet med Wiener nougat i..sen fylld med mossade bananer o grädde som jag färga lite grön karamellfärg…sen jordgubbar på o krokantsrössel på..den ska vi smaka på tills kvällskaffet..eller kvällsthe…
nu har jag två mörka bananer kvar…vad ska man kunna göra med dessa tro..doppa dom i smet o kanske fritera dom o glass till det låter inte dumt det heller..får nog göra det i morgon..till efterätt
Åh, det säger du såhär när vi andra inte finns i närheten och kan smaka det underbara!
Tårtan såg jättefin ut!
Blev inspirerad och la ut en ny bild i mitt album - Morotskaka!
Har bakat dinkelfrallor idag och nu gör jag vinbärssaft!
oooo va gotttttt

det såg supergod ut…man kanske skulle kunna få receptet på den…älskar mortoskaka..kram
ps har funderat på att baka dinkelbröd..men tyckte mjölet var så dyrt..men visst är det ett gott bröd.
P.s..jag kommer att ha denna tråd framöver..så nya gissningar kommer att dyka upp här..så om nni är sugna på att vinna något..så hoppa in här lite då o då..och kolla om det har dykt upp någon GISSA RÄTT…så slipper det bli så många trådar av samma person…sänder er alla en JULIKRAM
måste bara vissa nu börjar dom få färg..så det ska bli gott med en god smörgos men färska tomater från min buske
#4Då hade jag inte fel
Grattis Chakra!
#13 Tack!

kan man få recept? de såg jätte gott ut din tårta! :)

Hej o god förmiddag..nu så Chakra är din vinst på väg till dig..hoppas du blir glad..den är lite ovanlig mot dom vi har hemma i Sweden…glömde att fota den..men du kanske kan fota och sätta ut om det är någon som vi se din vinst…
ser även idag oxå att tävlingar inte får göras mer utan sajtvärdens godkännande…då blir det att hitta på något annat under dom tråkiga timmar som dyker upp då o då..tex..stänga av datan..o träffa folk..eller gå mera ute i naturen…eller man kan ju gå in på andra forum..eller öppna ett nytt..med något roligt i..ha en bra dag..kram

#16 Men Drutten, det är ju bara att skriva till mig först så kan du ju ha tävlingar om du vill?!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

ja vet…läste det…det blir väl att jag kanske gör så efter min Italienresa..ska inköpa lite småplock därifrån…alltid kul med en sak från annat land..lite eller stor…ha en bra dag i solen om du har någon där..här finns sol nu..regnat i två dagar oxå..

hej kul att den kom fram..lite ovanlig mot våra här i sweden..hoppas du blev glad..nu kanske du oxå blir sugen att skaffa från olika länder..ha en bra dag