Godmorgon 10/7
Godmorgon alla själar här på ÖN! Jag är tillbaka efter en skön semester men kan njuta ett par dagar till av ledighet. Ha en bra dag om ni nu har semester eller jobbar!
God morgon!
Härligt med semester =) Själv är jag inne på vecka två men måste in och jobba nästa vecka men sen är det två veckor ledigt till efter det!
I eftermiddag ska vi åka på kryssning med Birka Paradise jag, gubben och tre av barnen och det ska bli så skönt! Nu hoppas vi bara att det underbara vädret håller i sig så vi kan njuta av solen på däck i morgon ;o)
Ha en fortsatt bra dag du med
Kram
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~
Godmorgon Tommy och alla andra. Välkommen tillbaka efter´semestern förresten
Själv går jag på semester i eftermiddag, då för andra gången… Har totalt kaos i sommar och får ta ut semestern i småportioner…
Godmorgon! Här lyser solen så jag ska snart gå ut och njuta av den.
God morgon. Det soligt och skönt här.

Gomorron! Välkommen tillbaka Tommy!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

tjingelingtommy..det var ett atg sen..hoppas du har haft en underbar semester..själv så blir det en tur till Italien fötr mig i Sep…men njuter av sommaren här..ha en bra dag

God Förmiddag!
Vaknade tidigt i morse, straxt efter 6, hörde då någon som stack nyckeln i låset och det var min yngste son och hans tjej som kom från nattskiftet, de skulle hämta någonting till datorn som de hade kvar här. Det var en sån härlig morgon, solen strålade från en klarblå himmel. Så vi kokade oss kaffe och åt frukost och har sedan hunnit med både det ena och det andra. Och idag så började jag och sambon på att planera lite inför en liten tripp. Åker nog på Söndag eller Måndag morgon. Det skall bli så skönt med lite miljöombyte.
Jag är ju hemma nästan jämt. Jobbar ju inte tyvärr pga av min dåliga rygg och Fibron. Men min sambo jobbar och är nu inne på sin 2:dra semestervecka..
Ha en rikitgt skön dag alla ni här på ÖN och hoppas solen lyser lika fint på alla er..En jättehärlig morgon och fm här. Och vi får hoppas det håller i sig.
Kram!

Tack för välkomnadet tillbaka!
Det känns roligt att vara tillbaka här. Inte haft en möjlighet att kolla här när jag varit borta och inte heller haft lust att öva. Men nu känns det desto mer spännande att vara tillbaka och nog är det bra med lite semester.
Godmorgon och välkommen tillbaka
Hello tommy :) och ja då säger väl jag God middag!
Godmiddag…tommytoe, och alla ni andra….så din semester är snart över…jag är sjukpensionär, så det är ständig semester, om man nu kan säga så….för periodvis är det inte lätt med värken…..men idag skiner solen och jag bara njuter….blev så upprymd och glad när jag läste Janes inlägg "Var det bättre förr"
ha en fortsatt fin dag önskar jag er alla där ute…