Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 695 ggr
kybele
0

Guld

Måste bara fråga..

Guld som glittrar framför än o försvinner vad menas med de?

Happyspirit
0

Kybele, jag tror att du bara själv kan tolka vad det betyder för dig. Vad är din känsla i det när det kommer. Vad händer i kroppen och vad känner du själv. Lita på det!

Kram Anki

kybele
0

:) hmm,jo kanske sant dock men samtidigt.. man litar inte alltid på sig själv alla gånger.. :) 

Tack för ditt svar anki kramar

Happyspirit
0

Ne, jag vet vad du menar Kybele. Det är en av de allra största utmaningarna som finns i den mediala utvecklingen. Nämligen att lita på sin egen känsla. Din första känsla kan aldrig vara fel inte för dig i alla fall. Men det tar lång tid att lära sig att lita på det man känner.

Kramis igen

kybele
0

:) kan vara så :) man står sig själv närmast heter de ju :) får gå och klura en liten stund till på detta för hmm ja *S* allt ska inte vara lätt säger dom i livet för då lär man sig inget av de :) tack för svar :) kram

Soffe
0

Jag har varit med om det 2 ggr att jag har sett Guld när jag ger mig själv healing och det har glittrat lite eller bara varit skinande fint :) Vet inte om det betyder att man har den färgen i auran då? Iaf enligt Cassandra Easons bok om auran står det såhär: Detta är ett Tecken på en visionär, perfektionist och ädel ande, en person som är förutbestämd för stora saker och som verkligen gör en skillnad här i världen; Guld kännetecknar även en person som kommer bli förmögen och som använder sina tillgångar för att göra gott för andra..

Lite från paranormal.se: Guld är renhet och associeras med pengar och välstånd. Guld är självförtroende och ett tillträde till kunskap.. Ett par nyckelord: Mogen och upplyst..

kybele
0

:) aaa tack soffe :) jag satt och titta på tv jag ;)

Elisabeth-J
0

Det som står i böcker är författarens tolkning men det betyder inte att det betyder just det för andra. Jag har också sett det här fenomenet många gånger och för mig betyder det just det jag själv kände dom gångerna ;)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Happyspirit
0

Japp, håller med helt och fullt där Elisabeth! Det finns ingen färdig manual för vad allt betyder som man ser. Som väl tur är tycker jag själv. Jag gillar inte att begränsa mig nämligen. Gränslös visdom är det jag söker efter. Spännande!

Soffe
0

Jag skrev det för att jag ville väl inget annat.. Jag tror inte till 100 att det stämmer in på mig heller.. Men man kan alltid läsa grundtolkningen som man oxå kan göra med tarot och sen känna vad som stämmer in, tolka utifrån sin egna känsla vad det betyder, eller hur ;)

kybele
0

#9 håller med dig alla vägar är bra och ha öppna då man försöker förstå sig på de man upplevt för första gången :)

Soffe
0

#10 Ja precis! Och det är inte alls fel att läsa böcker, för där ifrån kan man hämta inspiration + att jag fått råd om bara ta till mig det som är sanning för mig!