Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 1141 ggr
Eleri-Twinkle
0

Blunda och dröm

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kära ÖN

Blunda en stund med mig…dröm med mig…

Allt till tonerna av…

http://www.youtube.com/watch?v=-xBLYMSgxCE&feature=related

Kyss

drutten53
0

vacker åter vackert..ska nu blund o drömma av tonerna du sänder..kram min vän

Katarinaj
0

Mina högtalare till datan har slutat fungera, men jag tittade på din vackra bild och ska tänka på den när jag ska somna. så drömmer jag säkert ngt underbart.

Kram

Eleri-Twinkle
0

Tack goaste ni, målningen är en liten liten bit av en mycket större bild, men jag ville låta den få visa sig till tonerna som födde den*ler*

KRAMA

Katarinaj
0

Åh jaha…men jag hör vackra toner i mitt huvud…

Eleri-Twinkle
0

Bra*ler varmt* för dom är sååå vackra*myser*

Soffe
0

Ögonen ser ju så verkliga ut :) Att man kan få det på sådan bild :) Fint!

Eleri-Twinkle
0

Tack Soffe:-D Det tog sin lilla tid, men det var det värt. *Kram*

Soffe
0

Ja det förstår jag.. Verkligen värt mödan :) Kram tillbaka!

Eleri-Twinkle
0

Kyss

drutten53
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nu vännen min o ni där ute på ÖN..så tonar jag ner..jag ska snart i säng..ska upp tidigt för att ta min 5 km..runda i morgon igen..så nu blir det långt bad..sen hoppa ner i nytvättade sängkläder..tänka på tonerna du sände..drömma vackert..så vi hörs i morgon igen….ska först natta två barnbarn först…men elina..pussa lillikillen från mig..glöm inte smörja hans händer..kram puss på pannan

blommor från Thailand..doftar citron..var även vaxkänsla i dom

Eleri-Twinkle
0

Du är bara så underbar Annie, *KRAMAR dig godnatt*

drutten53
0

Generad…säger bara DU MED

stina63
0

Bilden är helt underbar och musiken rogivande och tillsammas är det helt underbart.

Kram Tina

Eleri-Twinkle
0

Tack Tina*krama* Musiken är heeelt otrolig och rösten som läser dikten sen, kraftfull, mild och dramatisk. Plötsligt står man ute på en hed, där vinden blåser svalt och får håret att dansa*ler*

Zoraye
0

Är det du som skapat målningen Eleri? Grymt fin!

Eleri-Twinkle
0

Japp:-D tack sååå mycket=)

Zoraye
0

Som sagt superfin, medialitet och kreativitet går onekligen hand i hand. Ni är så galet inspirerande i detta forum!

Eleri-Twinkle
0

*s* Håller med…här finns konstnärer(innor) av alla de slag, mycket spännande*ler*

[Hellas]
0

Vill ha *Ler*……….

Kerstina-61
0

Du är en stor konstnär, både musikaliskt och i att måla. Underbart vackert uttryck i bilden, och musiken var så fin. Kändes som jag satt vid vatten…Glad

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

[Chakra]
0

Nu har jag blundat och drömt med dig en stund!

Tycker mycket om målningen! Vacker grön färg säger jag som nyligen lärt mig tycka om grönt!Glad

Eleri-Twinkle
0

#19 Faktum är att målningen heter "hellas"*ler* men den förvandlades till något annat (än det vi mailades om)…hennes hjärtchakra är öppet och en liten port till universum som sprider ut sina energitrådar mellan hennes chakra o sin port*ler* KRAM

#20 Tack Kerstina:-D (själen med det gladaste anletet)Kyss

#21 Härligt Chakra, just denna gröna färg är jag speciellt glad i, den är så lugnande*ler*

[Hellas]
0

#22 Jag visste väl det, du är fantastisk, jag älskar dig my friend, Jag tänkte direkt att den är min, jag vill ha…….Kyss

Eleri-Twinkle
0

#23Kyss Underbart*ler* Då är den din Hellas min kära*krama på*