Min kväll
Jag åkte med Anki (Happyspirit) ikväll och var med henne när hon hade cirkel i Strängnäs, maiya åkte med och sen fick jag träffa ett par andra medlemmar för första gången och några fler. Morsan var också där :) Det var ett jättehärligt gäng jag träffade så jag vill tacka alla er som var där, det var jättekul att få träffa er! Efteråt stack Anki, maiya och jag till McDonalds så det blev sent innan vi kom hem men vi hade en jättetrevlig kväll :) Psss…. vi brukar ju åka lite fel, hmmm hur man nu kan åka fel från Strängnäs, men vi lyckades igen *asgarvar* Jaja den här gången var det ju en väg mot rätt stad men en annan väg som tar lite längre tid. Andevärlden vill verkligen ha oss tillsammans längre stunder ;)
Kramar!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Låter som en helt underbar kväll ni har haft! 

hahah…ja, då behöver vi inte skämmas såå mycket som om till Köping två gånger på vägen till Avesta
Kerstin
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Tack Happy och Elisabeth för en jättetrevlig kväll,och till de andra kursdeltagarna på cirkeln,ett härligt gäng.Blev en lite längre tur hem,men andevärlden vill verkligen ha oss tillsammns lite längre stunder.Men trevligt hade vi på vägen hem.Känns skönt att det inte var jag som körde den här gången.Kram

hahahahha…. åkte ni fel?????
men, det finns ju bara 3 vägar till Rom näää jag menar till Eskilstuna… ni tog säkert den GAMLA vägen, den som tar 1 timme eller.. ja ja, ni kom ialla fall hem. Phu .. andevärden retas visst, eller var det "spöket" som fortfarande var kvar hos er två Elisabeth & Anki???? (kommer inte i håg vad hon hette) tack även alla som var på träffen i mitt enkla hem i går kväll.. det var sk kul, blir nästan som barn på nytt.. (ibland) nja nästan jämnt.. Kram /Birgitta
Jaaa, så klart jag lyckades med att köra fel igen. Jag tog den gamla vägen precis som förra gången. Fast den är fin tycker jag men lite längre. Men inte gjorde det nåt med så trevligt sällskap i bilen.
Tack Alla för en jättehärlig kväll.
Hahaha….jag säger fortfarande ett ord "GPS" en fantastisk uppfinning!
Men å andra sidan med en GPS förlänger man ju inte en redan trevlig resa så det finns både för och nackdelar.
Kram och må så gott, och självklart är jag lite avis på er!
Kram //Hellas
#6 Nedu Hellas. Jag hade allvarliga funderingar på en sådan mojäng tills i går. När Maiya berättade för mig hur deras färd gick med gps till hjälp. *Asg*
Så nu kör jag på intuitionen, det funkar alltid till slut. Än så länga har jag alltid kommit fram dit jag ska i tid och alltid hittat hem. Även om det kan bli lite omvägar för det mesta.
#7 Fast min GPS har alltid haft rätt….de gånger man lyder den, enda gångerna jag kommit fel är när jag tror att den har fel :)
Fast det gäller ju att ha någorlunda fräscha kartor, helt nya vägar visar den ju som en åker så då skriker tanten som pratar rätt ut att det är bäst att vända 

Om man har uppgraderat sin GPS så fungerar den väldigt bra. Sonen fick en av mig i julklapp så den kan vi lita på, men dom som är "gamla" skriker som du säger Hellas: Gör en laglig usväng!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Ok, då! Jag ska önska mig en sån i födelsedagspresent då. *blink*

Tack Birgitta för igår, god kladdkaka…mmm.
Tack Happy… och till Elisabeth och maiya..jättekul att träffa er och alla andra härliga människor.
Ha..ha kul att ni åkte fel då behöver jag inte känna mig ensam om att vara hönan Laura..hi--hi. Själv lyckas jag alltid hamna i Malmös ytterområden när jag ska mot Ystads hållet,det tar ju lite längre tid men fram kommer jag till slut.
Önskar er en underbar dag!! Kram på er. 
#2 Inte behöver du skämmas, vi kom ju till Gävle två gånger när vi skulle till forumträffen ju 
Blir riktigt avis på alla era träffar, saknar verkligen "medialt sällskap".