Till oss alla i sorg
Klockan är över midnatt och det har blivit den 18 november. En av mina vänner skulle fyllt år nu om hon varit i livet. Hon blev bara 21 och dog 1993.
På måndag är det den 19:e och då är det min änglasambos 40 årsdag. Det ska vi och några vänner försöka "fira" vid graven på ett sätt som han själv hade gillat. Han älskade galna upptåg, så vi lämnar nog en flaska champagne efter oss :)
Sen på tisdag är det min käre pappas födelsedag. Han gick över 1995.
R.I.P. till alla våra älskade!
Tänker på Galdra, hennes son, Drutten och hennes ängel - ja alla som så öppet talar om sin sorg här på ÖN. Tack för att ni finns, ni hjälper mig mycket.
Till oss alla i sorg och alla våra änglar, kommer här något läkande.
Stora, varma kramar
/Cecilia

Underbar sång! Tack!
//Maud Lionadh
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

tack vännen..mycket fin sång..vill oxå säga att när det är julafton..så kl 15..så brukar vi som misst någon..tända en maschall.för våra änglar…fick reda på det av en vän..som är meddlem i febe…då tänds tusen åter tusen åter tusen maschall över hela jorden..just på julafton…kram…sätter in en bild på mitt fotoalbum..så här gör vi varje födelsdag vid min ängels plast…kram

åh så fint
jag blir alldeles tårögd

den låten måste jag försöka få tag på, helt underbar

Vilken underbar låt.

den hon länkar till

lyssnar på den om och om igen, har du skivan celia?

haha maiya jag såg nu att jag läste helt fel på ditt inlägg :) jag läste VILKEN låt? :) så jag trodde du hade missat länken, sorry :)
Såååååå vacker låt….Jag säger bara Limewire till er som vill "ha" den 
Kram Carina

jag har fixat den, men däremot skulle jag gääääärna vilja ha den instrumental för att sjunga in den till min morfar nån som vet var man hittar den instrumental? eller om den ens finns så.. antagligen inte 

vill bara sätta ut denna länk….till oss som har det svårt och har misst någon kär
ps om jag nu får det för dig elisabeth..annars tar du bort den kram

Men oj Celia vad mycket prövningar du fått…
Tänker på dig!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Mycket vackert … lindrar en aning ens sorg.

Viken fin låt Celia!
Den här låten ger mig rysningar och tårar.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Lyfter fram tråden pga låtval :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

ja låten är fin..tror kay ska ha den till eva..på torsdag..han nämde något om den..han fastnade för den…kram

Jag har missat en del totalt här… Fick "galdragubben" tag i låten till "Galdras" begravning?
Jag har upptäckt att originalet är längre än den jag la upp här. Någon som kan skicka? (kanske över msn)…
Kram, C
Vad fint
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Ja den är underbar!!! Ska kolla om jag har den……
Tack för länken. Helt underbart vacker!!! Lindrar lite när jag tänker på min man som nyligen lämnade oss i stor saknad.
Kram

Saknar min älskade lilla Ronja oehört mycket! <3
Saknar min änglabror massor. Lyssnar på Nordmans låtar, för har ett sånt fint minne när nordman fick sitt genombrott med Vandraren och min änglabror var så lik honom så han blev stoppad på stan av folk som ville ha autograf *skrattar* o jag satt i hans knä i fotöljen o kollade på han o sa: Men ÄR du inte nordman? oooo va han skrattade då;)

Jag tänker på min ängelmake när jag lyssar på den här musiken Tack för musiken
Saknar dig min ängelsambo, men jag vet att du finns hos mig av och till…sen min älskade storebror…varför???….och du pappa, jag har förlåtit dig äntligen……det var inte lätt för dig, trots allt….och inte minst min lilla pojke….du är mammas lilla ängel……
…ibland tänker man…varför, varför, varför!!!!!!!
och återigen VARFÖR