Jag är så glad!!
Haha, jag vet inte varför?? Men hela jag bara bubblar inom mig??? Jag skulle kunna dansa natten lång??!!??
Med tanke på att jag har stått och strukit och lagat mat i flera timmar så kan jag inte förstå hur det kommer sig men ändå, jag är så G*L*A*D*!!! Och ett faktum till, jag och familjen har haft "gravsafari" idag.. Bland annat var vi till Grata Garbos grav, hon är en släkting till mig, samt till Jannes släktingar på samma gravgård… Av någon anledning borde man väl kanske (??) vara lite nedstämd men jag är bara så himla glad!!!!!
Ha en underbart fortsatt trevlig tisdagskväll
Puss & kram!
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

Fanns kanske en massa glada energier på Kyrkogården. Men visst är det härligt när man känner sig så där glad o lycklig. Livet känns så lätt då.

ojdå..greta garbo….hon var duktig..hon var en snygg dona..ha en underbar kväll själv..kram

Vad härligt det låter Pluppis, njut av känslan!
Jag tror inte att det är ovanligt att man känner sig uppåt efter att ha besökt kyrkogårdar, de är ju en del av livet.
Du har idag gjort dig av med några av dina "måsten" och det är ju inte fy skam :)
Så härligt pluppis… det är så skönt när man känner sig så glad.. En härlig känsla.
Kramis //Tina
Man blir så glad när man läser ditt inlägg!
Nu drömmer du nog vackra drömmar i natt också!
Kram
Javisst blir man glad…tack pluppis för att du delar med dig av din energi :)

Låter härligt med en sån där glädje!

Vilken härlig glädje du sprider här Pluppis!!! :)
Kramar!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Va glad jag blir att du är glad! Fortsätt med det du förtjänar det säkert.
"Om inte NU........när då?"
"Vad som än händer......så är det OK"