Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 3489 ggr
Labolina_73
0

Vad sjutton är detta?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kolla på dessa 2 bilder… vad sjutton är det,,, bilderna är tagen med en webcamera,, jag menar INTE flickan på bilden då hon lekt med inställningerna så hon ser genomskinlig ut,, utan det jag mear är till höger på bilden,, under filten,,

ser ut som att det skulle ligga en "mask" av ett ansikte eller nåt under filten,, men det är alltså ingen ting under filten,, så min fråga är,,, vad faaan är det jag ser på bilden,, är jag galen och förvirrad eller finns där en vettig förklaring?

//L

Labolina_73
0

2-a bilden

Labolina_73
0

Kan ni se något mera i bilderna? eller hm ja jag fattar ingenting,,,

Bybo
0

Ser ut som hundar/ vargar :-)

annemarili
0

Dubbelexponering.

Labolina_73
0

ja njäe asså.. jag vet inte om nu ser var jag menar,,, jag ska ringa in det "jag" menar iaf,, sedan om ni andra eller någon annan ser nåt mera eller annat så säg gärna det.. för det finns asså flera bilder med liknade "huvud"

//L

Labolina_73
0

2-a bilden

Jag tycker iaf att det är väldigt underligt…

siberlina
0

jag tycker det ser ut   som    någon  från andra sidan  .om du förstår  va  jag menar, men  kan det va det-.,,,

Labolina_73
0

#7 hur menar du? nej jag förstår inte.. :-(

SoQte
0

På första bilden såg det ut som en docka snett till höger om flickan.  De andra bilderna såg jag tyvärr ingenting alls…

TantAlma
0

Jag såg inget där du menade förutom det bybo såg ( hund i mitt fall) och det var inte det du menade.

Labolina_73
0

njäea asså.. var ser ni hunden?

Det jag menar är ju väldigt tydligt,,, det "vita ansiktet" som om det skulle vara en ja hur ska jag förklara,, en sån maska ni vet man kan fylla med gips för att få formen av ett ansikte,,

MEn det är ingenting där under,,, Jag blir så förundrad på hur det kunnat bli så.. eller vad är det?

//L

TantAlma
0

Brevid flickan i högra hörnet av stolen, se jag en hund.

Labolina_73
0

mmmm hm ju mer jag tittar på framförallt första bilden så sert jag mer och mer,,, men jag skulle vilja att nogon mera kan säga om dom ser nåt.. och isåfall vad? hund har jag hört,, det ser inte jag dock..

Jag kan ju inte så¨nt här,, jag "tror" inte på det heller.. eller hm,,, jag gjorde iaf inte förräns pappa började komma på besök.. :-/

Kul att få ett "bevis" men hm varför är man iaf så skeptisk..?

//Linda

leiane
0

tycker att det ser ut som en hund

Labolina_73
0

ni som ser hunden,, kan ni inte spara bilden och sedan ringa in hunden och lägga ut igen? jag ser inte hunden,, däremot ser jag ett spädbarn,, :-/

Labolina_73
0

bebisen är inringad,, kan ni se den? eller asså… jag undrar om jag faaan  börjar bli tokig asså…

//L

SoQte
0

Bebisen är den där "dockan" jag såg..  hunden ser jag nertill på flickans vänstra arm, sett höger från oss då. Samma bild. Ser ut som en tax eller nått sånt på huvudet. Men ärligt så är det mest skuggor som förvillar… däremot dockan/bäbisen ser jag benen på också. Du stod inte bakom med bäbisen i famn när hon lekte med webbkameran? Eller har hon en bäbisdocka?

Labolina_73
0

hej,, aja oki,, bäbis/docka,, hehe vilket som,,, konstigt är det iaf,,, nej hon var helt ensam i rummet..

TantAlma
0

bild

Eleri
0

Hej Labolina, jag är ganska så övertygad om att det "bara" är filten som ligger vikt i en "skapande form" så att säga. Den ser ut som något annat, precis som att en buske i mörkret kan se ut som ett troll*ler*

Labolina_73
0

Putt putt

SilverTail
0

kolla detta då?

Katrin38
0

Ja, man kan nog se det mesta överallt om man vill…verkar det som.

Jag ser ingenting någonstans på den här bilden.

darkwolf
0

Intressant…vad tror ni om detta jag hittat?

Svårt att urskilja vad det kan vara pga att bilden är lite grynig…det här låter kanske lite fånigt men jag tycker nästan att jag ser en groda…eller något liknande sådant djur. =)

Har hon haft något tidigare husdjur som gått bort? Det jag tänker är att kanske hon haft tex en groda/padda/sköldpadda eller liknande  som hon tagit hand om som gått bort men som är med henne på bilden…

Vet inte…vad tror ni?

Katrin38
0

Ja, nu när du säger det! Det ser faktiskt ut som en grön paddvarelse….såg inte alls det tidigare. Vad fin den var!

alfobi
0

Det är intressant när likasinnade skapar förutsättningar för att mötas och utvecklas tillsammans.

SRAU står för Spiritualistiska Riksföreningen för Andlig Utveckling. Det är en spiritualistisk förening med ett par hundra medlemmar från hela norden. Vi utbildar och utvecklar människor i andlig medialitet, alltså som utgångspunkt att arbeta med andevärlden.

Föreningen har ett 20-tal år med förflutet som förbund där många föreningar varit anslutna.

Vi har aldrig varit större till antalet än vad vi nu är.

Vi använder ett enkelt altare vid våra sammankomster där vi på våra kurser startar med den spiritualistiska altarljuständningen som en mycket vacker ceremoni. Bönen före och efter ett arbete med andevärlden anser vi också vara en del av sammanlänkningen mellan våra plan vilket ger oss styrka och vägledning så att vi förmår att arbeta med ödmjukhet och värdighet gentemot andevärlden. Vi är helt politiskt och religiöst obundna.

SRAU genomför kurser i andlig healing och medial utveckling. Nybörjare och människor med lång erfarenhet återkommer år från år för att utveckla sin medialitet mot mediumskap. Kursledarna/gruppledarna är medium med mycket lång erfarenhet och efter flera års träning kan certifikat tilldelas vid särskilda prov inför alla våra gruppledare.

SRAU håller till på Hotel Mullsjö men känner inte till Mullsjögruppen. SRAU är medlem i ISF (The International Spiritualist Federation) tillsammans med drygt 30 länder i världen och där ISF planerar sin årliga kursvecka i Sverige år 2009.

Mediumförbundet och SRAU kan säkert gå hand i hand för att tillsammans med andevärlden utveckla ett medialt arbete i ett nationellt och globalt perspektiv. Att arbeta seriöst och med tydliga etiska och andliga förtecken är vad SRAU ställer högt.

ENIGHET GER STYRKA, men vi får aldrig glömma att visa ödmjukhet, tacksamhet och respekt för de gåvor vi fått att förvalta.

Alf Bilker

Orförande i SRAU

www.srau.se

Katrin38
0

Öh, jag har lite svårt att se sambandet med detta inlägg #26 och tråden i övrigt?!

Kerstina-61
0

Jag ser ingen groda *ler* med dock en katt…hihi…först tyckte jag det var en hund, men nu tycker jag det liknar en katt…ögonen syns ju hur tydligt som helst.

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

LynxVelox
0

Jag ser en liten flicka med mörk, långt hår, Blå sidenklänning som står framför stolen eller vad det är i bakgrunden, hennes ögon är mörka och hon tittar snett ner ät höger… Du har nog lyckats att få med dig ett spöke på det fotot… Kan säga grattis, jag har inte lyckats ännu men skulle mer än gärna vilja fånga ett på bild;)

repekka94
0

#29 samma här

Tiia
0

såhär skriver trådskaparen:

jag menar INTE flickan på bilden då hon lekt med inställningerna så hon ser genomskinlig ut,, utan det jag mear är till höger på bilden

LynxVelox
0

#31… Missade det^^ hehe lite halvblind man kan vara då:S

Fnyan
0

På bilderna #5 #6 #16 så ser jag helatiden en flicka brevid flickan som jag antar är din flicka eftersom hon ser man tydligare, flickan brevid din flicka ser ut att vara mellan 12-16år å ha långt mörkt hår, avlångt ansikte runda stora ögon, runda läppar å fina tänder, är de bara jag som ser de? även på bild #16 ser jag bebisen som du ringat in,

Fnyan
0

Tycker jag ser en hamster/råttas ansikte å nos .. ? eller ja vet inte, liknar som en iallafall, en stor en kanske en stor råtta/marsvin?

Eija
0

Det jag ser på alla bilder är på var sida nedanför den genomskinliga flickas ansikte…antingen katter eller hundar man ser hur tydligt som helst nos och ögon….