Är det möjligt?
Har fått blåmärke på armen och man ser tydlig att det ser ut som fingrar som har greppat tag om armen…
Det konstiga är att det kom i Lördags… Men både Torsdag o Fredag var jag i princip hemma själv hela dagarna… Va hos pappa snabbt i Torsdags o drack kaffe och likadant i fredags… Men han kan inte ha gjort det, det ända han gav mig va en kram…
Var väldigt öppen förra veckan och fick in i princip alla de personer runt omkring mig.. Deras känslor och fysiska mående så jag mådde urkasst och höll mig för mig själv… Så hur kan det blåmärket ha kommit? Kan det ha varit nån från andra sidan som "tog tag i mig" och bad mig "skärpa mig" ?
Jag vet tyvärr inte vad det beror på, men jag har oxå varit med om att jag har haft fingermärken på min arm som jag sett när jag vaknat.. Jag tror att jag måste ha gjort det själv.. Man kan ju göra sånt när man sover oxå..
Då måste jag ha vridit min andra arm väldigt konstigt…:S o dom framträdde inte förrens på eftermiddagen, var bara väldigt öm innan på morgonen/dagen
Konstigt.. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig.. Hoppas någon annan kan ge dig bra svar..

Om någon från andra sidan hade tagit tag i dig så du fått blåmärken skulle du ha känt det! Nej jag tror att blåmärket har en naturlig förklaring.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#4: Möjligt, men då måste jag ha vridit högerarmen som om jag skulle ge nån en armbåge i fejset o sen greppat tag i min vänstra överarm… Men ja det är mycket möjligt.. *smink*
Lite pinsamt för folk frågar vad *** jag gjort…

Kan du ha legat på något? Det kan ju ge blåmärken. Sen kan det ju vara så enkelt som att ett blodkärl har brustit.
Elisabeth
Det är som sagt va 4 prickar, som ser precis ut som fingrar som greppat tag om armen… Jo kan va blodkärl, men 4 st som ligger i en "båge"?
Jag får jättelätt blåmärken på de mest konstiga ställen.
Nuförtiden, när de frågar "Ohhh vad har du gjooort" så svarar jag "Jag har väl gått emot ett hörn"……för ärligt talat så vet jag oftast inte vad jag har gjort, det räcker med att jag slår en arm i ett dörrhandtag.
Hihi jag får med väldigt lätt blåmärken, men inte som ser ut som fingeravtryck, hade varit lättare o fota o visa men kameran vill inte sammarbeta med mig

Jag tycker att det ser ut som blodkärl som har brustit. Du kanske har burit något som har orsakat det? Det finns ju flera orsaker och man kan få små proppar som orsakar blåmärken.
Elisabeth
4 st? Nepp har inte burit något.. förutom mat:D
Du har inte haft en tung påseeller väska på armen, sådär blir det ibland på mig om jag placerar en påse just där.
Nepp har aldrig påse eller väska på den armen, har (eller hade, köpte ny i lördags) en klocka på den handleden och påsar och väska fastnade alltid i klockan (va sån man klämmer fast på handleden)
Hmmm ja konstigt är det ju
mmmm.. frågade min kompis som jag träffade för en stund sen vad hon tyckte det såg ut som, o direkt sa hon: Fingrar, som om nån greppat tag om dig… Hmm eller så har nån greppat tag om mig när jag sover, kanske glömt låsa dörren;)