Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 3211 ggr
Iza_2008
0

ALLA är lika värdefulla

Medialitet & Spiritualism är inte till för en " utvald grupp "! Alla har kunskapen & medialiteten inom sig, det är ju bara så att vissa utvecklar den, andra inte! Ibland tror jag många upplever det som att vi som arbetar som medium är " speciellt utvalda " på något sätt & det i sin tur skapar bara Tråkiga " läger " mellan oss! ALLA kan & vi är ALLA precis lika viktiga & värdefulla…! Tänk om alla kunde tänka så i stället! Samarbete utan konkurrenstänkande,elakheter, smutskastning mm ! Vi har ju alla en funktion & en uppgift att fylla & ju fler vi är & ju mer vi samarbetar desto närmare "målet" kommer vi! Kände att jag ville få skriva det jag känner & tycker! /Anna Kihlström

[trumman]
0

"Tänk om alla kunde tänka så i stället! Samarbete utan konkurrenstänkande,elakheter, smutskastning mm !"

Vacker tanke - men för att nå dit måste nog kommersen bort ur medialiteten. Så länge det är mer business än god gärning från utövarens sida kommer vi se sånt här… om och om igen är jag rädd.

Mvh, T

chik
0

Ja finna ord bra skrivit..

Skälv så tycker jag att det mediala är ett kall. Men nu är även det ett sätt att känna pengar o tuta i mäniskor massa skit..Men det här är vad jag Tycker.To funny)

Lena.P är jag i verkliga livet.

Elisabeth-J
0

Jag håller med dig Anna, och jag hoppas att vi är på väg mot mer samarbete istället för denna hemska konkurrens som fortfarande förekommer.

Kramar!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Iza_2008
0

# 1 Så sant trumman…du är en vis man Oskyldig

# 2 Precis som jag skrev men med andra ord så tror jag oxå att medialitet är ett kall MEN att vi alla är födda med gåvan…vilken alla kan utveckla Glad

Iza_2008
0

Jag både tror & hoppas ElisabethSkrattande Kram

EwaKristina
0