Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 755 ggr
NancyAlke
0

Godmorgon 7/7

Godmorgon alla sköna människor!!!

Jag gör min första arbetsdag efter två veckors semester, känns faktiskt rätt rogivande att lämna flyttröran och komma till kontoret Flört

Vädret i Östersund är lite växlande i dag, men det blir säkert knallbra framemot tretiden då jag slutarCool

Kramelikram på er alla!!!

[Hellas]
0

God morgon eller förmiddag Nancy gumman!
Hoppas att du får en bra dag och det låter skönt att du tycker det är ok att vara tillbaka på jobbet idag.

Här regnar det och jag är sjuk :(

Kram

Katarinaj
0

Godmorgon…javisst blir det kanonväder vid tretiden i Östersund. I Skåne lyser solen efter en regning natt.

Mer kramelikramar till alla!!

NancyAlke
0

Men ojdå Hellasgumman! Regn och sjuk.. ja, då är det inte lätt med positiva tankar… men du har säkert något trist utomhusarbete som du slipper, eller hur? Extrakramelikram till dig!

mariaef
0

God förmiddag på er alla! Önskar jag kunde säga det var 25 grader varmt och strålande solsken, men…..

drutten53
0

här kommer en regnig hälsning från mig..lite besviken på regnet..min rund på 5km blev inställd..men hoppas regnet avtar mot kvällen..själv har jag en förskräcklig hosta..ont i kroppen..men men det går över med tiden..ni får ha en bra dag..kram

stina63
0

Godmorgon till er alla.. efter regn kommer solen och den har kommet igen med lite moln på köpet.

kram till er alla// Tina

chik
0

God Morgon!!alla mänisko barn…………..

Nosy Neighbor

Eller kanske God Eftermiddag!

Lena.P är jag i verkliga livet.

Kerstina-61
0

Godmorgon här med Generad Kunde ju inte sova inatt förräns jag fått besked från BB När jag fick veta att jag blivit farmor så somnade jag förståss å ….hm..nu är klockan såå mycke.

Men det gör ingenting för här är der regn, ååå…regn…åå regn

Ska ut å titta på söta babykläder
Kram!

GladKerstin

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

NancyAlke
0

Jämlarns Kerstin, NU hade jag verkligen velat vara med dig där nere… det är såååå mysigt med babysaker! Tänk på att inte köpa för litet bara, jag kläckte ur mig en sån där jättetjej för 18 år sedan och hälften av grejorna vi fick hade hon växt ur på en par veckor…

Om tre veckor kommer jag ner till dig, då bara måste jag ut och köpa nåt till bebisen…  hänger du med då? Flört