Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 781 ggr
Katarinaj
0

Vem är jag????

När jag går in på min sida, så har min presentation försvunnit…Någon som kan se var den har tagit vägen *L*

Ina123
0

Vad konstigt? Du har inte kommit åt nått ovasiktligt. Jag vet ju att du finns :)

EwaAkerlund
0

Du är en helt underbar person och jag vet oxå att du finns,för jag har träffat dej,bara så du vet,hahaha

[Chakra]
0

GladJa, vi vet ju att du finns!

Är det dags för en ny presentation tro?

Kram

Katarinaj
0

Tack, då vet jag att jag inte bara är en illusion. Puh…Ja, Chakra jag tänkte faktiskt på det innan i dag att min presentation kändes lite för "djup", eftersom den tycks vara Gone forever, så plitar jag dit en ny i morgon.

Kramar till er…

Elisabeth-J
0

Det har varit bugg på forumen ikväll så vi får hoppas att det kommer tillbaka igen.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

kerstinw46
0

Det var inte kul men din bikd finns kvar så du finns ialla fall Skrattande

Elisabeth-J
0

Bilderna finns kvar men prsentationerna är borta för flera. Jag kan inte heller komma in på värdsajten just nu så vi får vänta och se vad som händer. Jag tror att killarna på iFokus jobbar för fullt ikväll med att fixa allt.

Elisabeth 

Katarinaj
0

Nu är min bild också borta…Ok, Elisabeth, då rättar det väl till sig.

Elisabeth-J
0

Nu ser det ut att fungera igen men för mig dök det upp gammalt, så jag tog bort allt på min sida och fick ändra Avatar igen. Får väl skriva en ny presentation nån dag.

Elisabeth 

Katarinaj
0

Jag är fortfarande A secret…men som jag sa till Zedd i ett PM, vi behöver väl inga presentationer, vi e ju mediala på den här sidan, så vi kan ju få fram informationen vi vill ändå…eller *L*

Katarinaj
0

#2 Det värmde Ewa…Du är också en helt underbar person!!

Ni, andra med så klart!

stina63
0

Jag vet att du finns för vi har träffats Skrattande.. Men det är konsigt med nätet i dag. Har blivit utloggad flertals gånger..Kanske får gå in på min egen sida också och se.

Kramis Tina

Katarinaj
0

Ja, här har det gått väldigt segt att få fram olika trådar. Men du finns kvar på din sida, men jag är fortfarande en hemlis.

Elisabeth-J
0

Jag hoppas verkligen att buggarna snart fixas, nu försvann alla bland mina favoriter, är det så för er också?

Elisabeth 

stina63
0

Lite hemligheter får man ha för sig själv….*ler* Andra sidan vill kanske att du ska skriva en ny presentation om dej..

stina63
0

*14 Mina favoriter är fortarnde kvar.

Katarinaj
0

#14 ja mina favoriter försvann också…

Kerstina-61
0

Favoriterna finns kvar hos mig, men det har varit väldigt segt och stundtals så har inte sidorna kommit upp alls.

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Elisabeth-J
0

Nu kom dom tillbaka :)

Elisabeth 

stina63
0

En konstig fråga elisabeth… vad är en Bugg förnågot? Är det någon som föröker förstöra?

Kerstina-61
0

Du får skriva en ny pres. nu då..men jag vet också att du är väldigt levande :-)) Var så kul att träffa dig!

Kram,kram!!
Kerstin

Katarinaj
0

Inte mina Fundersam

Katarinaj
0

#21 Detsamma, du är en varm, jättehärlig person Kerstin…

Elisabeth-J
0

#20 Bugg betyder att det är något fel vilket det blir ibland. Just nu jobbas det så mycket med den nya versionen så det kan nog bli en del buggar under tiden.

Elisabeth 

stina63
0

*24 tack för svaret.. har alltid undrat vad som menas med det.

Katarinaj
0

Nu ska jag krypa ner o säger godnatt till allihopa, så får jag se om jag finns i morgon!

Tuva-Lena
0

Allt är en illusion, det vet ni väl..? Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Thinka
0

#27 Hihi den var bra Inga-Lena!Glad

Kerstina-61
0

#23# Kyss

NancyAlke
0

Inte för att jag vill vara kinkig… men jag har för mig att bugg från början betydde ett programmeringsfel. Flört

Katarinaj
0

Jag finns fortfarande inte, är det fler än jag som inte kommit tillrätta ännu?