Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 724 ggr
[dcpower]
0

Orolig

jag har läst att det va farligt att leka Anden i glaset men nu e det så här att jag e medial å går öppen hela tiden kan jag få *dåliga andar* runt mig.Elr e det bara nmoster som kan komma???

melia
0

om du går öppen hela tiden så måste du lära dig stänga dig så att du kan stänga av när du inte vill ha kontakt.

[dcpower]
0

hur gör man det:):) samtidigt vill jag inte svika moster

Katarinaj
0

Jag vet inte riktigt. Jag säger bara högt att nu stänger jag av. Ingen från Andevärlden blir besviken och du drar inte till dig ngt "dåligt". Försök att inte tänka på det hela tiden.

[dcpower]
0

så det här e inte lika farligt som Anden i glaset????

melia
0

tänk dig att du stänger dina chakran.. det gör jag när jag inte vill uppleva något.. kanske någon som är lite bättre kan förklara :) och ge dig mer råd och tips :)

[Hellas]
0

DC, kommer du ihåg att du tidigare fick tips om att du kunde tänka dig en genomskinlig bubbla som du drar runt dig själv!
Den metoden kan du även försöka använda här.
Det är enkelt och går snabbt.
Om Du är bekant med alla Chakran så kan du även visualisera att du har dörrar vid dina Chakran som du stänger igen eller det kan vara blommor som du sluter igen til små knoppar.

Gör det så enkelt spm möjligt och ofta så kommer det bli bättre efter lite träning.

Jag vill även tala om att din Moster aldrig aldrig blir besviken eller ledsen över att du kanske inte alltid kan ha kontakt.
Vi lever först och främst här och nu….glöm inte det!
Det är alltid du själv som bestämmer hur du vill och förmår ha kontakt.

melia
0

jag har syltburkslock på mina chakran hahahah det funkar också bra Cool

[Hellas]
0

#7 *ASG*………
En gång var jag tvungen att smörja gångjärnen på en dörr….fast jag har jobbat på det nu :)

melia
0

hahahaha Skrattande du gick inte till affären och bad om att få köpa en ny chakradörr då? Cool en som inte gnisslar *fniss*

[Hellas]
0

*S* Näää, om det vore så enkelt, nej jag fick allt ta och jobba med det chackrat för att få det att glida upp lite bättre.
Det handlade om halschakrat som var lite dåligt stimulerat

kybele
0

Jag tycker först och främst du inte ska hålla på med Anden i glaset över huvud taget,för om de är så du vill ha kontakt,meditera isf och håll dig på rätt sida ljuset. När du utövar Anden i glaset vet du inte vad för något du får till dig,de ljusa o de mörka går hand i hand näst intill… lär dig även stänga av dig,de tar energi att vara öppen 24timmar. Jag anser,att vill man ha kontakt och är medial kommer kontakten utan andar i ett glas :) kram

Annisangel
0

#8 Hehe Mina chakran är blomknoppar som stänger sig, men inte kronchakrat… försökte visualisera en blomma där med, men icke… Där har jag ett avlopp som låter "slurp" när jag stänger det *s*

Kram

Många Goa Kramar

Annisangel

[Hellas]
0

#12 Ja, visst är det tydligt detta med att se status på Chakran? Det är ju jättebra eftersom man då vet vad det är man ska jobba med lite extra mycket :)
Det kan ju vara med att blommorna eller dörrarna går upp alldeles för fort, eller ändrat färg så de nästan glöder i sin färgprakt, ja då kan man ta sig en funderare på om just det chakrat är överaktivt, det är ju inte heller bra.

Annisangel
0

#13 ahaaa, så jag kanske ska fundera lite extra på att stänga mina chakran, jag övar alldeles för sällan ska tilläggas… det är inget jag lider av direkt, men det är nog bra att jobba lite extra ja…

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
0

Min Avatar har jag förresten gjort med tanke på chakrafärgerna. Målad i akrylfärger!!

Puss alla sötisar!

Många Goa Kramar

Annisangel