Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: bildgalleri
Läst 1336 ggr
Elisabeth-J
0

Lillhäxan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är Happyspirits lilla Tindra, nu utsedd till Övernaturligts Lillhäxa Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

FiaH
0

Vilken söting hon ärSkrattande

Kerstina-61
0

För att vara häxa är hon ovanligt söt!Kyss

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Elisabeth-J
0

Hon är sååå goooo :) och vilken medial tjej!

Man blir förbluffad när hon säger saker ibland. Häromdagen gick Tindra, Elinor och jag på en promenad och plötsligt tittar Tindra på mig och säger: Men jag har ju inte sett dig på mitt dagis!
Jag tappade verkligen hakan just då, hon vet inte att jag har jobbat på dagis tidigare, hmmm men hon visste ändå tydligen :)

Happy la kort för syrran och sa en sak, då kommer Tindra fram, klappar syrran på kinden och säger: Stackars dig! :)

Så en medial liten sockersöt häxa :)

Elisabeth 

Mizzi
0

Var den sötaste lilla häxan jag sett Kyss

Trisha
0

Våran lilla gullunge!!! Som tvättäkta häxa har hon ett jäkla temperament och visar tydligt vad hon vill och inte - något som kan göra en galen ibland! Sen är hon nästa stund heeeeelt ljuvligt underbar som bara en fyraåring kan vara.

Häromdagen tog hon och jag en lååång prommis i skogen, hon klättrade upp på en stor sten och bara satt där och höll om knäna och såg sig omkring, alldeles tyst. Jag frågade vad hon gjorde, såg att något pågick. "Jag pratar med alla små trollen som är här". En liten kicka i fullständig harmoni och så online…

Bara en sak som är synd där - att jag inte tog kort på henne. Men bilden är förstås etsad i mitt inre.  Älskar denna lilla galna unge! Och vilka healinghänder - ni anar inte!!

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Zedd75
0

ÅÅ det är ju hon som är huve perssonen i min bok ju Tindra ;)

söt lite tjej

MVH Zedd

Happyspirit
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Men vilken överraskning!!! När hann du med att ta den bilden? Hahaha! Den var ju jättefiiiin. *ler jättestooort*

Tindra blev överlycklig när hon fick se sig själv här på bild.Skrattande Hon sov i sin egen säng inatt med!! Så skönt att hon börjar bli en stor tjej.

Här kommer en bild på Tindra och hennes extra häxmamma!

maiya
0

Ja,Tindra är verkligen en underbar liten tjej och så söt.

Toyan
0

Åååh en sån söt och go tjej, det är så härligt med barn för dom är   så spontana. Mitt yngsta barn-barn sa en gång bara plötsligt "farmor.. förut när vi var döda ,var du våran farmor då också?" Jag  blev lite överraskad men sa" det vet jag inte men ni kanske har valt mig till farmor en gång"

" Jaha" sa den lille 4-åringen och sprang iväg, inget konstigt med det tyckte han nog.

Eleri-Twinkle
0

Åh vad söt hon är*ler*

Elisabeth-J
0

#7 STOR KRAM till dig Tindra, du är jätteduktig som sover i din egen säng och tänk vilka fina drömmar du får när du sover där på nätterna utan att ha mamma eller pappa som puttar på dig ;)

Jag kommer och hälsar på dig snart igen och då ska vi kramas!!!

Elisabeth 

stina63
0

En riktig sötnos är Tindra… Skrattande

Bybo
0

Åhh..gulleTindra. Nu blir jag avis *ler* Har ju haft förmånen att träffat lilla henne! :-D Hon kallade min ena son för Ebba ….

[Chakra]
0

Vilken söt lillhäxa! Det ska börjas i tid…Glad

wolfie
0

Vilken söt o härlig tös!

Rocktjejen
0

En sån liten goding mycket bus i den blickenSkrattande

Britt-Marie
0

Vad söt hon är…

Linda79
0

Ja jättesöt=)

Tiia
0

En jättesöt tjej

mariaef
0

Men ojojoj vilken söt liten häxa!Skrattande

Happyspirit
0

#6 Va roligt Zedd!!!!! *ler stort* Lycka till med boken.

Kramis Anki

Ina123
0

Helt bedårande är hon lilla Tindra Glad

[Hellas]
0

Gosungen, vilken liten diamantpärla :)

Manni
0

Häxan och Lejonet ;)  Fast det här är ju en snäll och söt liten häxa! :)

Pluppis
0

Men jisses sådan söt prinsessa! Hon kommer bli farlig för motsatta könet om ett par år =)

~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

Happyspirit
0

#25 Jag hoppas om si så där 15år!!!!FörvånadOskyldigSkrattande