Hej alla glada :D Hemma efter semestern ;)
Hoppas ni har haft det underbart under veckan som gått 
Nu är jag hemma efter en helg på Ven i Mediala Tecken som naturligtvis var underbar med massor av värme och kärlek samt olika mediala övningar,trumresor och seanser
Sedan bar det vidare till Helsinborg och campingen där…vilket ställe*suck* havet som brusade och maneterna som simmade, gjorde flra utflykter till Helsingör med Färja och njöt av smörrebröd,god mat och härligt sällskap. En sväng förbi Ullared och camping och shopping där…jisses vad jag fick bära i omgångar när jag skulle få upp allting i lägenheten! Hihihihi
Kram på er alla!!
Carina
Det lät fantastiskt allt du varit med om!
Lite för länge sedan jag var i Ullared nu, men gillar att bära in kassar och se vad man köpt!
Kram
Åh, vad mysigt. Kul att att du haft det bra!!! Tusen kramar!!
Men så skoj! Att du haft roligt och att du äntligen är tillbaka. Har tänkt mycket på dig de senaste dagarna och undrat vart du tagit vägen.
Kramis Anki
#1 ja du vi gick in klockan 14 i går och kom ut strax före 19! Hahahah jisses va ont i bena och fötterna jag hade!! men skoj var det
Har inte plockat upp ännu för min dotter har inte kommit hem och jag tänkte att vi ska ha lite "julafton" när hon kommer om en timme eller så
Krammmmmmmm
#2 Tänk gamla tanten har tältat i 6 dygn! Hehehe lite öm här och där men det gick över förväntan
1 miljon kramar!!!
#3 Tack raring jag har juh bara varit och luftat vårtan juhe! Hihihi KrämDeLAkram
#4 Gammal? Du? *S*………
Välkomment tillbaka, jag började fundera på om du blev kvar ute på Ven :)!
Vad härligt det låter med din semester och Ni har ju verkligen lyckats pricka in vädret.
På Ullared kan man nog handla hur mycket som helst som det är som Chakra säger, det är sååå spännande att se vad man egentligen köpt när man kommer hem *hihi*
Kram //Hellas
Åh så härligt det låter! Men jisses, jag tror fasiken inte att jag skulle fixa 6 dygn i tält.. Är det ett ålderstecken`?? *gulp*
Men Ullared lät himla skoj! Jag har faktiskt aldrig varit där men hört andras historier om att man, precis som du skriver, få gå många varv mellan bil & hem =)
Ha en bra kväll
Jeanette
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~
#5 Åhhjo…Hihihi man är ju inte 25 längre inte ens min snart 18 åriga dotter kan tänka sig att tälta! Hahhaha dagens ungdom….
#6 Tack vännen!!! Hehehe nej men det ahde varit lätt gjort ,vackert som attan och vilken luft!! ;) Ja tänk vi har haft medelhavsvärme hela tiden och nu när vi kom hem började det regna!! Det måste ha velat mig gott i andevärlden :))
Ja guuuu det ska bli skoj att apcka upp! jag vet att jag har köpt en hel del till vår nya kisse som vi kanske hämtar hem i morgon :))) sätter in bild på han så ni ser vilken sockertopp som ska flytta in här :D
KRammmmmmmmmmmmmmmmm
Nemenhäledudingendå så sööööööööt självklart ska en sådan liten ha masssssor med saker….
Håller med Hellas! Så sötelisöööt kissemiss :) Fin färg har den oxå :)

Vilken vacker kisse!

Vilka speciella katter, raskatter eller hur?
#13, Bengaler ja… Det är en minileopard som är parad med en tamkatt från början. Och vi fick erbjudande om att köpa avelshonan väldigt förmånligt från samma uppfödare som Healing kommer ifrån då vi har tänkt starta uppfödning just av denna ras.. Men tyvärr funkar inte Tingeling (honan) med våra övriga katter så vi måste lämna tillbaka henne.. Tyvärr för hon är otroligt vacker och såå social..
Men våra andra katter går före då de var här först! Och som det är nu så har vi halva huset nedblodat av diverse catfights mellan de bägge fertila honorna… *suck*
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~
Hj-äääääälp, glömde ju att komentera din fina kattbebbe!!! Såååååååååååå sööööööööt!!!! :-)
Åh, såååå sööööt!!!!! Vilken liten godisunge!
Har den nån vårta????
#16 *asg* Vårta??
Ska du ha med honom på kvasten kanske *S*
Jaaaaa, gärna! Men då måste han ha en vårta
Ja han är så fiiiiiiiiin!
Ja men det finns juh lösnaglar,lösskägg,låshår så nog fasen måste det finnas lösvårtor!!! Heheheh det måste vi ordna eller hur Anki?!
Japp inga problem Vibeka!!!! Det grejar vi lätt!
De kanske har lite attrealjer på Buttrik, tänk om det finns en vårta som tutar om man klämmer på den…..då har du ju en livs levande kvast-katts-tuta WOW vad alla kommer bli avundsjuka

#8# Åhh, sååå söt!! Min dotter föder upp Maine Coon Skickar med en bild på "Mysan" som ska få ungar snart. Fullt sjå med raskatter som verkar vara väldigt känsliga. Men riktiga godingar, är det!
Du verkar ha haft en underbar semester!
Önskar dig en fortsatt fin sommar!
Kramelikram!
Kerstin
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Välkommen hem, härligt att du haft det så bra på semestern.
Tur med vädret hade du i alla fall. kram Rose

Vilka underbart vackra katter, lycka till med den lilla sötisen!! 

Välkommen tillbaka Vibeka!
Kramar!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Kerstina_61: Vilken fiiin Maine Coon :) Hoppas det blir minst lika fina kattungar oxå :)

Åh vilka söta katter!o välkommen tillbaka Vibeka!
#20 härligt nu blev jag trygg 
#21 smart tänkt där Hellas och kanske kanske är det lite spindelnät på oxå?
#22 jisses de är såååååååå vackra skulle vilja ha en sån men det tillåter inte kassan…Tack raring hoppas du får en underbar sommar oxå! KRamkram
#23 Hej smulan!!! Ja tänk vi är bruna som pepparkakor nu
Hoppas du har det skönt och latar dig mycket!!! KRAMMMMMMMMMMMMMM
#24 Tack sååå jättemycket!
#25 Tack raring!!!
#27 tack så jättemycket vännen!!