Forumträffbaby...
På forumträffen så berättade jag att stblues och jag ska få ett barn, dom som ville fick gissa vilket kön och när det kommer. Om ni vill testa er mediala gåva så kan ni skriva här vad det blir och när så kommer jag hålla er uppdate! Kramiz från kvasthilda och stblues

Det blir en liten bebis full av härliga energier från alla Forumdeltagarna. Kan man få en liten ledtråd, vilken månad är det uträknat till!?
Kram Katarina

Gissar på en kille i slutet på Dec
Gissar på en flicka 26 november.
#1 I december går tiden ut.

#4! Det är en lite tös som kommer att se dagens ljus den 15december,vikt 3.280gram och 50lång.Kram
Tror också det blir en liten flicka, den 5 december :)
6 dec en liten Frida.

7 oktober - pojke
Det blir en flicka den 3:e december. :)
Nå nå..jag får väl slå på vägen jag råkade hamna hahaha….Men okeej…OKT :-)
28 november och så gissar jag på en pojke.
Gratulerar!
Kramis/Anki
#11 Tack happyspirit!
Det är lustigt att jag mår ibland lite kymigt speciellt när jag är trött och haft dålig aptit på morgonen men när vi var på forumträffen så var aptiten på topp och jag mådde fantastiskt!!! Det måste ha varit alla underbara energier!!!!
#12 Helt klart är det så. Det är inga energier som inte påverkar positivt där inte! *ler stort* Det är därför jag säger att vi har världens bästa jobb!
Jag har uppplevt själv och med cirkeldeltagarna att i dessa energier, speciellt när vi sitter i cirkeln så försvinner allt. Du kan vara hur sjuk som helst men i cirkeln mår man toppen. Härligt. Vilken otrolig gåva vi har fått tillgång till. Jag är så Tacksam för det.
Stor Varm Kram Anki

En flicka den 6 dec (min sons födelsedag *L*)
3.800
48 lång
Jag väntar fortf på att bli farmor. Tiden var satt i fredags, den 4,e Trollbordet sa den 7,e och det är ju imorgon så man får vänta å se *L* Den största mage jag sett *S*
Kramar till er båda!!
Kerstin
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
Jisses vilken mage! Är det bara en där inne?
Spännande, hoppas trollbordet har rätt nu.
Kram Anki