Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 507 ggr
GoaGreta
0

Märkligt.

I går på dagen satte jag mig och försökte meditera, jag frågade mina hjälpare om råd ang min framtid och jag bad även min farmor o farfar att visa sig för mig.

Den senaste tiden har jag tänkt på mina farföräldrar till och från utan att veta varför.

På kvällen när jag skulle gå och lägga mig gick jag fram till TVn och skulle stänga av den då kände jag en doft som jag definierade till en man och efter några sekunder slog det mig att jag kände igen doften………………så luktade min farfar.

Det mina vänner var en häftig upplevelse.

Happyspirit
0

Jag blir glad för din skull Goa Greta!Skrattande Visst är det en härlig känsla. Jag brukar också känna doften av min farfar när han är på besök här hos oss. Det blir så tydliga bevis just när man känner en speciell doft av en person som man känner igen så väl.

Kram/Anki

[Vargen-J]
0

Samma sak har hänt för mej, men det var min morbror som kom till oss tre jular i rad (den senaste julen antagligen i sällskap av en annan ande också). Dom två första jularna så visade han sej genom att få vardagsrummet att lukta sprit och rulltobak Glad Vilket var ett kännetecken då han både söp och rökte. Han dog 2002, exakt samma dag som jag satt på min gitarrlektion och inte kände för att spela gitarr nåt mer. Senare samma dag fick jag reda på att han gått bort exakt samma tidpunkt som jag satt på gitarrlektionen Ledsen

Men nu vet jag att han hälsar på då jag mår som sämst och behöver nån form av stöd, senast var julen förra året, och då fångade jag ev. honom på bild med kameran :) men det är en annan historia som vi kan ta nån annan gång :)

Oj, nu blev det mycket, men strunt samma ^^ det är bara roligt att dela med sej, eller hur? :P ^^

Kerstina-61
0

Jag känner också igen detta med att få dofter, eller i detta fall, röklukt som inte är någon doft kanske.

Min mamma rökte ihjäl sig, fick kol och lungödem och blev bara 63 år. På självaste nyårsafton fick hon gå över till andra sidan.
Jag kände efetr det då och då röklukt i hallen. Vi försökte hitta förklaring, att det kom från gatan igenom toalettfönstret mm. Men det luktade aldrig där utan bara i hallen utanför rummet där jag har mammas foto på ett bord.

Jag känner detta ibland och det känns som en liten hälsning, att hon är och ser till oss Glad

Kram
Kerstin

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

GoaGreta
0

Verkar vara vanligt med röklukt för min farfar rökte som en borstbindare och det var det jag kände igår Skrattande

OT men jag slutade röka för 5 veckor sedan och mitt luktsinne är mycket bättre nu även om det alltid varit bra………………nu snusar jag istället;)

MarikaK
0

Precis samma upplevelse har hänt en vännina till mig.Glad Hon blev mest chockad, men väldigt glad eftersom det var hennes mor som besökte hon.