Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 449 ggr
Mizzi
0

En upplevelse ....

Som jag funderat över i många år och även min kompis som var med just då.

Hon och jag träffas inte så ofta nu för tiden men ibland när vi gör det kommer detta upp och vi funderar fortfarande vad det kunde vara.

Vi kom en gång i ungdomens dar och gick, vi bodde båda två i ett vanligt kvarter med massa hus av samma utseende och vi bodde i samma hus.

Till husen så hörde en länga med garage som man kunde hyra.

En kväll efter en promenad så kom alltså den här kompisen och jag och hennes hund gåendes på väg hem när vi plötligt stannar upp alla på samma gång, tom hunden och exakt samtidigt .

Alla strirrar mot samma ställe, det var mot garage väggen som jag beskrev , och där var något som flöt eller svävade i luften som en genomskinlig klump.

Det var som en genomskinlig massa som ändrade form samtidigt som den flög vågrätt hela vägen längst väggen på garaget.

Jag minns det som om det vore i dag, men kan inte beskriva bättre än att det var en klump. massa av något genomskinligt som flöt/flög längst med garage väggen utan att ta i marken .

Det ändrade form medans det flöt men inte storlek eller färg.

Och nu vet jag att många av er kommer säga att det var en plastpåse, eller dyligt men denna kväll var det helt vindstilla i luften så det kan inte varit det, och en plastpåse flyger inte såååå långt ens om det fanns vind..

Å andra sidan så skulle vi inte uppfattat en plastpåse på det avståndet.

Det som gör det hela konstigare är att jag och min kompis i det hela var mitt i en livlig disskution och vi båda utan varandras vetskap plus hunden helt plötslige stannar och nödstirrar på samma sak.

Jag frågar min kompis om hon ser det jag ser. och hon svarar i sitt chocktillstånd att jag vet inte vad ser du.???

Jag svarar då att jag har ingen aning. och jag ser i ögonvrån att både hon och hunden som stannat upp och reflekterat händelsen står och tittar åt samma håll.

Både efter och före detta har jag själv upplevt saker jag inte kan förklara men har alltid #tänkt bort det" som hjärnspöken.

Det här var vi ju trotts allt två och en hund om ,så jag kan bara inte# tänka bort det hur mycket jag en vill.

Vad tror ni andra här …….

Intressant att veta.