Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 823 ggr
Eleri-Twinkle
0

Liiiten...

just nu…halsflussen far fram igenom kroppen. Feber och brinnande, ömmande hals och allmän matthet.

Det är så sant, att den sjuke endast önskar sig en enda sak!

Hela familjen fick ta blodprov och svalgprov idag och det visade sig att alla har halsflussbakterier. Så nu är det penicillin för hela lilla familjen. Tack o lov har lillbus och maken ingen feber just nu. Det är bara "skräp-mamma" som sitter med laptopen i knät och inser hur mycket hon behöver svälja nu när det för så %&/&(¤&(& OOOOONT att svälja.

:-(

Så, nu har jag ömkat av mig*s*

[mia-38]
0

Skickar dej en värmande och lindrande kram..Hoppas du snart blir bättre…

Kram från Mia

[Hellas]
0

Gumman, jag skickar dig en stooor varm kopp honungste med Citron och Ingefära.

Kraaaaaam

Jane-Lyzell
0

Healing för tillfriskning av hekla familjen!

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

drutten53
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

men lilla elina det gör ont i mig att läsa hur sjuk ni är..sänder all healing o värme till dig o din familj…hoppas av hela mitt hjärta att ni blir frisk snart…krya på er..så hörs vi..sänder en skön bild att njuta av..kram på dig

Eleri-Twinkle
0

Era underbara ord här ovan är en av de störtsta anledningarna till varför jag äääääääälskar ÖNKyss Tack snälla för alla omtänksamma ord!!! *Krama*

Katarinaj
0

Skickar också värme o kärlek till era halsar…

vapala
0

Hej vännen! Krya på dig o familjen…aldrig passande med dessa menlösa sjukdomar, de vill väl bara visa att man finns eller nåt ( som om vi inte visste det ändå )

Hoppas i alla fall ni blir bättre snarast.

Kram kram kram

Playja
0

Men gumman!  Förvånad *kramar om* Vilket elände i sommarvärmen! Stackars er! Har haft lunginflammation en sommar så jag vet hur jäkla jobbigt det är! hua *ryser*

Hoppas på snar bättring för er allihop å sänder en länk till en "tubis" jag fick från en kär vän (Gahella) som kanske får dig att må lite..lite bättre *hoppas* (om du inte redan sett den på Uj?)

Till "tubisen" 

*krya på dig kram*

hug-1-1.gif picture by lara_k_

Eleri-Twinkle
0

#6 taaaack *kram*

#7 Tack gumman, ja nu har penicillinet kickat in så idag känns det en hel del bättre, fortfarande matt men febern har lagt sig=) *Kram*

#8 Kraaam goa Playja, ja det är ingen hit det här, men man får tänka att det är bättre det händer nu än på semestern=)

KRAAAAM

drutten53
0

hej vännen..tittar in här o sänder dig/er en kry på hälsning..var rädd om er..så hörs vi..nu blir det att hoppa in i durchen..har ju gått min runda nu på morgonen…puss på pannan..krama lillen från mig

EwaKristina
0

Skickar healing till dej och din familj.Inget vidare då streptokockerna ränner runt o ställer till oreda i ens kropp..Kram o krya på er!

Ina123
0

Skickar kramar och hoppas ni kryar på er snart Kyss

Trisha
0

Krya på dig o familjen Eleri!! Dunka nu på med dophilus o acidophilus för tarmens skull. Massor av våra naturliga baktererier försvinner ju när vi äter penicillin. Kanske lite Nonijuice eller Aloeverajuice också för att immunförsvaret ska få sig en riktig kick!! Så fantastiskt att penicillin finns i dom där lägena, bara man tar hand om sig med det som det ställer till.

Hoppas resten av sommaren blir frisk och så njutbar!

Kramis

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

[Chakra]
0

Sänder Reiki till Dig och familjen!

På ett vis var det väl skönt att ni fick det samtidigt, om ändå bacillerna ska spridas.

Kram och ta hand om er!

FrauBlycher
0

*kramar om* önskar att jag kunde krama om dig i verkligheten men man har ju sina begränsningar :) det är aldrig roligt att vara sjuk

Eleri-Twinkle
0

Tänk vad ni når fram allihop*vaaarm* Jag mår mycket bättre än i går och sonen är på ett strålande humör!Kyss TACK snälla!!!!

*tar till mig alla goda råd oxå*