Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettertvtidningarradio
Läst 524 ggr
Manni
0

Program på 5:an nu

Såg att det skulle vara något program på 5:an 22.50 om det paranormala, men kommer inte ihåg vad det hette. Ett tips bara om nån är intresserad.

Katarinaj
0

Tack för tipset!

Bybo
0

Just ja, det hade jag glömt…ska ta och gloo. I går hann jag inte.Tack Manni

Zedd75
0

Kollad nästan hella tyckt det var så där va ?

Mvh zedd

Trisha
0

Missade precis… shit. Var det bra?

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Zedd75
0

#4 ÄÄ så där i mitt tycke. baratar för mycket om att det var demoner tycker jag

Rocktjejen
0

Måste bara fråga ang.kvällens program..

Kan andar/icke mänskliga andar utnyttja om man tex mår dåligt är nedstämd och depprimerad etc.?

Anledningen till att jag frågar är att den lägenheten jag bor i nu har förekommit/förekommer en massa aktivitet i.Killen som bodde här före mig var högkriminell med i "maffian" bla. kan ju bara tänka mig vad som har förkommit i denna lgh. För något år sedan så träffade jag honom uppe i centrum och han undrade hur jag stod ut med att bo med denna aktivitet eller andar som han sa..Saken är sådan att jag valde inte denna lägenhet själv utan en kompis hjälpte mig att få denna så jag skrev bara på kontraktet.När jag sen var utanför och tittade hur jag skulle komma att bo så fick jag såna obehagliga rysningar utav själva uteplatsen i sig och lägneheten sett utifrån.Jag har föröskt o rena här hemma emellanåt med en bunte salvia. Det har bråkats och tjafsats mycket här också då min dotter bodde här och då man har läst om Poltergeist fenomen som  drar sig till ilskna tonåringar . Min dotter är lika "öppen" som jag är så hon har också märkt och känt av en massa här.Jag vantrivs i min lägenhet letar efter nytt då jag känenr att det är så mycket gammalt "skit" i denna  lägenhet som har etsat sig fast att jag känenr att jag inte kan börja om på nytt..

Oj! det blev visst lite långt..hoppas ni har överseende med det om ni har orkat läsa.

Varma kramar Eva