Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettertvtidningarradio
Läst 998 ggr
Elisabeth-J
0

Tv-tips

På kanal 5 har det just börjat en film som verkar bra, den heter Paranormal state.

Det verkar vara ett hus där en pojke går igen.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Bybo
0

:-) Ska kolla

Jane-Lyzell
0

Synd har inte tid - ni får berätta senSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

sven-g
0

Skönt med en stark bevisföring, det är vi inte borskämda med. När det gäller tv.

ANNIA
0

Det är en serie om 20 program. Går som det ser ut just nu mån-tor. Startiden varierar lite. Ikväll börjar den 22.50, imorgon 22.55 för att på torsdag börja 23.50. Programmen är 30 minuter långa.

Info från 5:an
Amerikansk realityserie från 2007. Här följer vi Ryan Buell och andra medlemmar i det berömda Paranormal Research Society (PRS) i Pennsylvania. De söker sanningen bakom skrämmande mysterier, spöken och övernaturliga fenomen. På många sätt är medlemmarna som andra collegeungdomar. Skillnaden är att de här studenterna dras till att utforska även andra världar.

Göra ett tillägg det är inte bara skolungdomar, det fanns åtminstone en vuxen. En utbildad terapeut.

[Hellas]
0

Det är ett nytt avsnitt just nu på femman som börjar precis nu

[Hellas]
0

Jag menar tydligen att det slutade nu Generad!

Playja
0

Till er som är kvällspigga (heter det så? *s*) så visas 4 program i rad… reprisen är på söndag.. från kl. 23.35 till 1.35.

rosmarin90
0

Det får bli repriserna för mig, missade avsnittet idag också. Men ni som sett det är det nåt att ha?