Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 524 ggr
Soffe
0

Intuition eller Slump?

Jo tidigare idag så satt jag och mediterade och gav healing till mig själv.. Det första jag får upp är ordet Storm och så ser jag en inre bild att det är total kaos, alltså som det ser ut när det är storm.. Jag tänkte, kommer det att bli storm någonstans snart eller är det något med mig själv som är stormigt.. Senare när jag är i affären och jag står i kön till kassan, då ser jag på framsidan av aftonbladet att det har varit en tromb i Upplands-Väsby :O Hmm.. Hade det att göra med det jag såg när jag mediterade eller?

Katarinaj
0

Ja, det kan det väl ha, eftersom du själv fick den känslan när du såg tidningen.

Soffe
0

Jaa jag är osäker eftersom jag vet att jag oxå haft det jobbigt känslomässigt så kan det lika gärna vara det oxå..

Katarinaj
0

Ja det kan ju symbolisera dig själv och din situation också, hoppas din egen "storm" lugnar sig nu när du Healat dig själv.

Kram Katarina

Soffe
0

Jodå jag är väl på rätt väg hoppas jag.. Det känns bra när jag healar mig själv :) Tack för din omtanke :)

Katarinaj
0

Jag hoppas också att du är på rätt väg, det tror jag, det är min känsla i alla fall…

Soffe
0

Tack! Det känns bra att få höra :) Kram