Medium i Östergötland
Är lite nyfiken på det här med medium hur de jobbar. Det skulle vara spännande att möta ett medium. Är det någon på forumet som känner till något medium i östergötland?
Det finns många. rosmarin90 här på ÖN är ett av dem jag känner. Sen finns det säkert på listan över medium som finns någonstans på forumet…
Tack för tipset.

Mediumlistan hittar du bland artiklarna.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

_Jag kan varmt rekommendera Rose-Marie (rosmarin90) samt Vibeka. VArma goa härliga!
kram
Anne Mari_
4# Säger detsamma!

Kan utöver ovanstående varmt rekommendera Lies Vieström från Norrköping. Hon är otrolig med sina budskap och vad som pågår i ens värld!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Henne har jag totalt missat Trisha. Tänk att man kan finnas i samma stad och vara så ovetande. Hon har ingen hemsida som man kan gå in och titta på. Vore kul om hon höll seanser för då kanske vi kunde engagera henne till föreningen.
kram Rose

Tack Drutten för länken, den ska jag kika på 

ojoj vad mycket fint det fanns där..på rengbågsljus…gilla fontänen snäckan med sin pärla i..med dimljus o rök…något att sätta i bokhyllan..den vill jag ha..så det blir väl att ta en tur med bilen o kolla in den…för det stod inga mått…kram på dig
p.s..du hittar den under länkar till vänster

Dimfontänen med pärlan var jättefin
förstår att du vill ha den. Mycket fina drakar och affisher. Fanns det en riktig butik också, förutom webbutiken?

du har ju rengbågsljus i eskilstuna…så jag hoppas det finns butik där..annars blir det väl att maila dom om mått..m.m…din sida var oxå fin…kram

Tack Drutten för de orden, ja det borde ju finnas butik där. Håller tummarna att nån vågar öppna en butik i vår stad snart
Kul att titta på webbutiker, men ännu roligare att gå in och lukta o titta o känna på alla varor. Rökelse kan jag köpa på nätet och böcker. Men Tarotkort och stenar vill jag känna på.
kram…

lika så pendel vill jag nog allt känna efter om den är för mig…visst är sakerna fina på bilder..men sen att se dessa i verkliga livet..är en annan sak…nu har jag även lagt din sida på mina favoriter…ja du får väl öppna en butik i Norrköping…för när man går in i en sådan butik..så blir man helt salig och varm..man får en sådan go känsla i kroppen..man vill ju ALDRIG gå ut därifrån….suga in alla dofter..värme..ja det känns som man får även en healing där…kram

För ca 4 år sedan fanns en så'n butik i Norrköping, den hette Stenkällan. Men i våras när jag skulle dit så var den borta!
Men jag har läst någonstans på nätet att den har bytt namn till Andromeda och ligger på Repslagargatan 13. Jag har sparat det till nästa gång jag åker till Nrkpg.
Jag sökte på Eniro nyss och den ska ligga där. Men den kanske är borta ändå?

#14# Jag har funderat på det, men man måste ha kapital om man ska öppna en butik. Vilket jag inte har, det är rätt tufft ekonomiskt också att driva. Men jag tror nog vi får en ny butik ändå så småningom. Tomrum brukar fyllas…
#15# Butiken på Repslagargatan har upphört helt. Vi hade tre butiker som alla stängde inom loppet av ett år
Märkligt faktiskt. Mirakelboden i Linköping har visst gått i graven också. Det verkar som butikerna har det tufft just nu.