Kittlande känsla
Hej måste bara berätta vad som hände i helgen här….Ju det var så här att jag var barnvakt till 6 ungar..2 st 9-åringar 1st 7 åring..1st 5 åring…1st 4-åring och sist en 7 månaders…börja på morgonen lördag..bädda iordning alla sängar där barnen skulle sova…två i ett rum..två i min dubbelsäng..jag på golvet i vardagsrummet på en dubbelmadrass..men 4 åringen o 7 månaders…sambon på soffan…när allt var färdigt börja det killa på högra kinden..jag borsta bort det med handen..det fortsatte..jag tvätta kinden..det försatte..så höll det på hela dagen o kvällen natten och dagen efter..tills jag lämnade alla barn på söndagen sista var vid kl 16 på eftermiddagen..då avtog det helt…att jag vet att det höll på oxå på natten…för jag fick inte en blund denna natt…lillen snurra värre en proppeller…lilltjejen var as-sur på mig…för att jag hade lillkillen..avensjuka…..5 av barnen var mina egna barnbarn..den andra var min sons flickväns barn..det kunde har gått riktigt illa..kunde haft 2 till denna natt…men tror att jag fick hjälp av min ängel..som det kittlades så himla mycket på kinden…ha en bra sommar…

Hua - låter svettigt
med så många Drutten - energin på kinden var nog kraft!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

småler..ja du Jane..aldrig mera så många….en fråga..vad menar du med ordet ( kraft)…småler..ja du när klockan var tre på natten så smög jag mig ut för att ta lite luft på balkongen..då hann lillkillen snurra till lilltjejen så dom krocka med huvuden…då du var det liv i luckan..båda skrek..så det blev snabbt att få tyst på dom..9-åringarna vakna oxå..men dom var iallafall tysta och somnade om…så söndag kväll..så slocknade jag på soffan helt utslagen..hoppas du har haft en bra helg…
det var meningen att vi skulle ha åkt till Garphyttan denna helg..men det blev inte så…
Drutten jag menar att andevännerna nog höll din energi och gav dig kraft att orka med alla små:-)
Har själv haft 10 barn ett tag i livet och i samma ålder - vilket var tufft(mina + min brors)
Tack min helg var fantastisk med Forumträffen och alla glada själar - nästa gång kanske du är med:-)
Kram Jane

tack Jane för ditt svar..hoppades att det var andevärden som gav mig denna kraft…tur att andevärden finns…jag var på första forumträffen..det var ju mening att vi skulle till Garphyttan denna helg som var..men den blev inställd.. pågrund av att min bil gick sönder..så han ställde in den resan..men han drar nu i morgon till växsjö i 8 dagar..han är golfnörd..hahaha…har nu inköpt en ny bil…skrev i önsketråden jag skapa…en ny bil..och önskan slog in…kram på dig Jane
Härligt - Kram tillbaka!