AndeTECKNING?
Man har ju hört talas om andeskrift och vad som gör att andar/spöken kan skriva på papper via oss människor, men har nånt hört talas om andeteckning?
Kan ta det hela från början. Igår när jag kom hem satte jag mej vid datorn vid mitt skrivbord och titta runt på youtube ett tag. Hittar ett tv-program nån lagt upp som jag gillar och kollade på många episoder av det. Runt 16-17 tiden så börjar jag känna mej konstig, kändes som om jag var i ett transliknande tillstånd, sen känns det som om nån tog över mitt huvud och min hand och började rita ett ansikte (se bild). Sen när teckningen är klar, så "vaknar jag upp" ur transtillståndet och tittar ner på teckningen. Får nästan en chock då den liknar en släkting till mej och jag blir nästan livrädd att det hänt henne nånting. Sen minns jag nåt som hänt strax innan jag "försvann iväg" ett tag. Det som hända var att jag började få rysningar i hela kroppen (har en fläkt men den var avstängd och fönstret var stängt). Sen känner jag hur nån rör mej och sen "kramar" mej bakifrån med händerna på mina bröst. Sen började rysningarna igen och sen slutade det helt. Och resten vet ni.
Nu är det så här att jag aldrig i hela mitt liv kunnat rita "riktiga" människoansikten, men på teckningen så finns det ett ansikte av en kvinna och jag är helt säker på att jag inte kan göra såna ansikten.
Och nu till idag. Samma sak hände även idag, fast utan rysningarna och "kramen". Denna gång var det ett mansansikte på pappret och jag är helt säker på att ja inte kan rita så alls.
Vad tror ni? Om andar/spöken kan använda sej av andeskrift så kan dom väl använda sej av andeteckning? Bifogar även bilden som ritades igår för dom som vill se
Andlig konst eller som det heter på engelska psychic art
Vist kan dom måla igenom en - likväl som skriva igenom en!
sök på detta på nätet så får du upp mera info om detta - vi har ju Marie Bendix här hos oss på Ramsbergsgården som håller på med detta - det finns även fler andra t. ex Mia Ottosson Karlstad.
Lycka till Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Okey. Tack :)